Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  110 47714
Slenger meg på etpar av de tidligere kommentarene, jeg fikk noen syke bilder i hodet når jeg leste den tråden her!

Men fra spøk til revolver, svir det?
Blir du ikke sår i rompa? Kokain er jo kjent for å etse bort neseveggen...
Har du hørt om de som legger en tampong i sprit og deretter infører den i vagina? Hørt at det svir som bare det.
Det er vel det samme å sprøyte inn en enema med speed/kokain. Svir som juling til du gauler og så kommer spruten med diaree.

Ja, satan skjuler seg i rupen og!!
Sitat av ksm61 Vis innlegg
Har du hørt om de som legger en tampong i sprit og deretter infører den i vagina? Hørt at det svir som bare det.
Det er vel det samme å sprøyte inn en enema med speed/kokain. Svir som juling til du gauler og så kommer spruten med diaree.

Ja, satan skjuler seg i rupen og!!
Vis hele sitatet...
Kan tenke meg at dette "partytricket" ødelegger den naturlige og nødvendige bakteriekulturen man har i vagina, samt at man kan fucke med ph verdiene.. ikke bra med hensyn til kløe, sopp og sykdommer..
Er det ingen her som har hatt i bakhodet at trådstarter har en trang til å vise seg fram/blottlegge seg? Eller, for alt vi vet kan det kun dreie seg om et underholdende tidsfordriv (dere kan ikke nekte for at enkelte av svarene her er litt påfallende, he he)? Ikke hiss dere opp og gå helt fra skaftet her. Hvis dama faktisk er over atten, mener dette seriøst og gjennomfører det så bør hun også kunne ta konsekvensene av det. Dette er noe man gjerne lærer av oppdragelse gjennom oppveksten. Greit, en advarsel holder, men jeg tror nok alle har fått med seg at det ikke er en spesielt god idé. Det er i grunnen en ganske logisk slutning. Jeg sier det nå, og jeg kommer garantert til å si det igjen. Dette er ikke den første eller siste merkelige tråden vi har her på freak.
Røyket den feite jamaicaneren her om dagen. Eneste du trenger å gjøre for å få kokain analt er å ta en fotballpumpe eller en pumpe, du feks bruker til å pumpe opp en gummibåt.

Dette var svært effektiv og varte i flere timer, dagen etterpå kan det svi djevelsk i analrøret. Da smør du litt margarin for å få det bort det verste.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Etter noen helgers bruk av kokain analt, kan jeg si at det gir mersmak.

Jeg har gjerne kombinert det, slik at jeg også tar noe på vanlig måte. Mest
når jeg er ute, fordi det er mye mer praktiskt.

Har brukt stikkpiller en del, samt blandet det med vann og injisert det og det siste
gir en mer intens og umiddelbar virkning.
Stikkpillene bruker noen minutter på å virke, og det svir litt mer fordi det da kommer
i renere form.

Det er kjempedeilig å injisere en dose før analsex, det har en vis bedøvende effekt og
jeg greier å motta større uten smerter.
Har ikke prøvd å ta det vaginalt, fordi jeg er usikker på hvor bra det er. Kommer sikkert
til å prøve det en dag også :-)


Håper det er litt oppklarende.

Henriette
@ Henriette - Bør du kanskje ikke passe på å _ikke_ bli avhengig, når du tar kokain sånn regelmessig ? Bare en liten tanke..

Asså, hvis man bare tar det i helgene så er nok ikke avhengighetspotensialet så enormt kanskje, men kokain er kokain.
Kan jeg ellers spørre, bruker du amfetamin også til samme greiene ??

Ellers, kult at de der greiene funker!
Du kommer ikke til å bli glad i analsex etterhvert, hvis du starter å putte droger i endestasjonen...
Så lenge stoffet du inntar er rent skal det ikke være et problem, annet en kanskje irritasjon i endetarmen. Dette er uansett fysj fysj tema for meg, men alle tar sine egne valg.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
Du har faktisk begynt å skyte kokain ja..

Fortsetter du med dette kan jeg bare ønske deg lykke til videre med livet, Henriette.
Hun skyter nok ikke, er nok en plastsprøyte som har plast-ende, og som letter å administrere det inn.
Skyting betyr å ta det med sprøyte, og det gjør hun heldigvis ikke. Skyting foregår enten intravenøst(i ei blodåre) eller intramuskulært(i en muskel, f.eks i armen). Begge deler er ille.


En ting til; når man begynner å skyte nettopp kokain, ja da kan jeg love deg du er langt utpå kokainkjøret. Den personen som daglig skyter kokain vil ikke leve lenge. Og dette er en av de desidert dyreste og dummeste stoffene å skyte.
Sist endret av aeon_illuminate; 27. oktober 2012 kl. 16:05.
Sitat av DildoJames Vis innlegg
Du har faktisk begynt å skyte kokain ja..

Fortsetter du med dette kan jeg bare ønske deg lykke til videre med livet, Henriette.
Vis hele sitatet...
Du har faktisk ikke lest tråden ja..

Det står ingen steder noe om å skyte kokain.
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
Sitat av OberstApfel Vis innlegg
Du har faktisk ikke lest tråden ja..

Det står ingen steder noe om å skyte kokain.
Vis hele sitatet...
"Fredag fikk jeg hjelp av en venn av meg, og han injiserte
en blanding av vann og kokain inn meg når jeg lå flatt."


"Lørdag gikk jeg på byen, og jeg injiserte en dose før jeg gikk ut selv."

injiserte = skyte?? :S
Sitat av DildoJames Vis innlegg
"Fredag fikk jeg hjelp av en venn av meg, og han injiserte
en blanding av vann og kokain inn meg når jeg lå flatt."


"Lørdag gikk jeg på byen, og jeg injiserte en dose før jeg gikk ut selv."

injiserte = skyte?? :S
Vis hele sitatet...
nei, ikke på den måten at hun stikker en sprøyte i analen regner jeg med... heller det at de "spruter" den inn
Lurer på hva som gjør at folk ikke nøyer seg med alkohol eller weed når de er på byen, men som føler behov for å ta kokain analt.
Må si det er mye rare mennesker her inne.
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
Lurer på hva som gjør at folk ikke nøyer seg med alkohol eller weed når de er på byen, men som føler behov for å ta kokain analt.
Må si det er mye rare mennesker her inne.
Vis hele sitatet...
Tja..., folk er jo forskjellige. Hvis noen, som Henriette her liker det, så hvorfor skal vi andre sette oss på moralens høyborg og dømme det som "fælt"?


Apropos weed og uteliv - om ikke akkurat analt inntak, så funker kola for det meste bedre enn weed når man er ute på byen, derfor den populariteten iblant dem som liker stoffet. Ikke at jeg er blant dem som liker... For øvrig man kunne nesten si at kola er 'designet' spesifikt for bruk i uteliv.
Sist endret av aeon_illuminate; 29. oktober 2012 kl. 00:43.
Skjønner ikke hvorfor folk skal bry seg. At de ikke selv inntar andre midler en alkohol er helt greit for meg. Føler ikke noe behov for å rakke ned på dem av den grunn. For de som først bruker kola og pepper så er det nå greit å tenke på nesevegg og tannhelse. Noen dropper og andre kjører opp i toern.
Sitat av random67489 Vis innlegg
Skjønner ikke hvorfor folk skal bry seg. At de ikke selv inntar andre midler en alkohol er helt greit for meg. Føler ikke noe behov for å rakke ned på dem av den grunn.
For de som først bruker kola og pepper så er det nå greit å tenke på nesevegg og tannhelse. Noen dropper og andre kjører opp i toern.
Vis hele sitatet...
men nå får du det jo til å høres ut som at det er et bedre alternativ å putte noe vi vet etser opp i toeren der sliter jeg litt med å henge med
Sist endret av dildo-jonny; 29. oktober 2012 kl. 01:00.
Har du noe bevis for at det ikke er bedre da?
Pepper i rassen er jo ikke noe du trenger å justere flere ganger i timen så ser ikke at det skal være problematisk i forhold til å gå på byen. I bunn og grunn får du i deg den samme dritten om du drar det opp i nesa eller dytter det opp bak.
trenger jeg virkelig bevis for å fortelle deg at man ikke skal putte ting i rassen som kan etse bort neseveggen?

man ødlegger ikke nesa av å snorte en liner å det går sikkert greit en gang i rompa å men tror du skjønner hvor jeg vill, har ingen kilder på dette, bruker bare sunn fornuft å gidder heller ikke lete etter kilder på noe så selvsakt

om du fremdeles vill kverulere på det kan du jo få lov til å gjøre dette over en periode å fortelle oss hvor bra ræva di har det etterpå?
Sist endret av dildo-jonny; 29. oktober 2012 kl. 02:25.
jeg kommenterer ikke hva du liker å føre opp bak jonny, så hvorfor skal du mase på hva andre gjør med sitt brune hull?
Om ts vil fylle sitt brune med hvitt så er det helt greit slik jeg ser det. Skadelig mulig det. Men det kan helt sikkert være skadelig å føre andre ting opp der i tide og utide også.
Dette får meg til å tenke litt på den rapporten på Erowid der en jentegjeng stapper blant annet LSD og MDMA i fitta. Jeg tror ikke det er så mye som kan overraske meg lenger.
På "Drugs Inc" er det en lege som sier til en heroin-avhengig dame at det er sunnere å ta det analt enn i blodåra.. Vet ikke hvordan det er med kokain, men hun hevdet ihvertfall på at det va sunnere å skyte analt enn i blodåra.
.
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Dette får meg til å tenke litt på den rapporten på Erowid der en jentegjeng stapper blant annet LSD og MDMA i fitta. Jeg tror ikke det er så mye som kan overraske meg lenger.
Vis hele sitatet...
Hehe, har lest rapporten selv. http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=26033
Hvis noen andre vil lese...
Holy shit... Lurer på om det faktisk er mange som driver med lignende på byen? Putter diverse drugs opp i rumpa på dass Har aldri falt meg inn å tenke på det, før jeg leste her nå. Rimelig absurde greier i grunn. Trodde jeg hadde lest mye rart, men akkurat dette her er jo ganske fasinerende lesing.
Håper du ikke ødelegger endestasjonen din da, for da blir det ikke like digg å ha anal sex vil jeg tro
Oversikt over biotilgjengeligheten til amfetamin:

nasal 75%; rectal 95–99%; intravenous 100%

Så å blande det i en sprøyte med vann og sprute det inn i analen (uten kanyle vel og merke) er ikke verdens dummeste ide.
Amfetamin har jeg selv prøvd å smelle i baken, kokain derimot har jeg aldri prøvd, men det funker nok det også. Analen er faktisk et veldig mottakelig sted å få ting inn i kroppens blodbane på. Går kjappere enn intramuskulært f.eks. Men er kola'n så sterk at du begynner å blø vil du nok kanskje kjenne et visst ubehag en liten stund. Det opplevde jeg med Amf som var "helt rein" eller sterk da for ikke å overdrive. Bare ikke dra pumpa for fort ut igjen og bruk de tynne lange ikke de korte tykke. Trenger ikke blande med annet enn vann forresten. Lykke til og vær forsiktig. Prøv deg litt frem med mengden. er ikke sikkert du trenger så mye der som i nesa. Men det kan også oppleves omvendt.
Er det tilfelle at om man bruker samme mengde som man svelger så vil man få litt bedre effekt ?
hører noen sier at " woow du kan dobble effekten" noe jeg tror er veldig usansynlig. Men litt kanskje ?
Sitat av Henriette78 Vis innlegg
Jeg har stor erfaring med analsex og å føre ting opp analt.

Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med å ta kokain og amfetamin analt?

Rus, praktiske råd og eventuelle faremomenter.

Henriette
Vis hele sitatet...
Raskere effekt enn nesa di, beste du kan gjøre er å mikse det til et skudd uten kanyle å bænge det opp i rassen, du er i goformen før du aner det! No harm!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Gammel tråd, men her var det mange som ikke vet helt hva de snakker om. Går helt fint å sprøyte det inn "der bak". Dette anbefales ofte av helsepersonell som et alternativ til å skyte og det funker aldeles utmerket. I nesa blir det etterhvert liggende "kokainkaker" som etser på neseveggen, slik er det ikke i analen.

Litt usikker på hvor seriøs trådstarter egentlig er da..
Sitat av Susanna Vis innlegg
Gammel tråd, men her var det mange som ikke vet helt hva de snakker om. Går helt fint å sprøyte det inn "der bak". Dette anbefales ofte av helsepersonell som et alternativ til å skyte og det funker aldeles utmerket. I nesa blir det etterhvert liggende "kokainkaker" som etser på neseveggen, slik er det ikke i analen.

Litt usikker på hvor seriøs trådstarter egentlig er da..
Vis hele sitatet...
Ingenting er bedre enn å knaske i seg noen gode kokainkaker dagen derpå.

Å grave etter gull ble plutselig ikke en så flåsete ting å si til folk som piller nese
smurfen sjøl
43 2
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Ingenting er bedre enn å knaske i seg noen gode kokainkaker dagen derpå.

Å grave etter gull ble plutselig ikke en så flåsete ting å si til folk som piller nese
Vis hele sitatet...
Hvordan smaker kokain, og hva for noe kan smaken sammenlignes med?

Enn amf?
Det smaker basisk.. kjemisk.. Smaken i seg selv er ikke god med mindre man forbinder den med moro!

Man blir bedøvet i munnen hvis kokainet er bra!
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Er det ingen her som har hatt i bakhodet at trådstarter har en trang til å vise seg fram/blottlegge seg?
Vis hele sitatet...
Haha, tenkte nettopp på det samme når jeg leste gjennom. Er kanskje ikke så veldig relevant at man liker analsex, for å kunne ta rusmidler rektalt. Eller at "det var så vanskelig å få det inn siden jeg gikk i strømper, kort skjørt og høye hæler....."
" Men hvordan da kunne du ha tenkt deg å ta kokainen på byen - analt "? - Aeon illuminate.
Gå på et Toalett...
Sist endret av ChipsyDipsy; 30. november 2012 kl. 18:54.
Sitat av Calippus Vis innlegg
Hvordan smaker kokain, og hva for noe kan smaken sammenlignes med?

Enn amf?
Vis hele sitatet...
Slik susanna beskriver. Det deilige er å kjenne at du blir nummen i kjeften, som en slags bekreftelse på at nå stiger blodplasmakonsentrasjonen av kokain.

Amfetamin kan ha et veldig bredt spekter av smaker, avhengig av både hvordan/hvor bra det er fremstilt, hva det er blandet med og hvorvidt det er meth eller vanlig amf.

Lukten jeg har som "ideal" på amfetamin er litt bensinaktig med en touch av fiskeslo. Om det lukter slik, uten at det river i nesen, da er jeg i god form før jeg engang har fått det i meg. (Må ikke forveksles med den sterke kjemiske lukten som river i hjernebarken).
par her som tar pepperen analt. har gjort det i flere år og kommer ikke til å gå tilbake til andre måter. blander det i en sprøyte(uten spiss seff) med ca 2mlvann. så er det bare å putte den inn og presse til mye sterkere og bedre rus, samt at det gjør alle som prøver det sykt pepperkåte som en bonus
Hva med makkapikk da? Er det noe kult om dama er pepperkåt og typen har makkapikk som henger som liten,tynn, død sossispølse?
Sitat av random67489 Vis innlegg
Hva med makkapikk da? Er det noe kult om dama er pepperkåt og typen har makkapikk som henger som liten,tynn, død sossispølse?
Vis hele sitatet...
Det funker fint for min del.

...Damene er dog ikke like begeistret
Sist endret av Tøffetom; 3. desember 2012 kl. 00:06.
Det funker fint sier du Tøffetom. Du blir raskt speeda opp og får makkapikk eller at du ikke får makkapikk om du tar pepper inn bakveien?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg sier det igjen. Hva er vitsen med å svi i stykker slimhinner og bihuler i hodet, når man kan enkelt injesere det blandet med lunket vann rektalt. I tillegg til å sløse med gode varer. Som min gamle far sa: dette er narkotikamisbruk! Kanskje endel får homoerotiske fantasier, med det får stå for deres regning. Klipp av spissen på en 10ml sprøyte, puss litt på tuppen. Kjenn i munnen at det ikke stikker eller skraper. Da er den klar til å fylles, og deretter smøres med vazelin. Kommer som et skudd. Morfinløsning kommer nesten umiddelbart.
Brute Goatshag og dere andre: hva er vitsen med å stresse med rassen? Trykk det rett i blodet med 1-2ml vann filtrert gjennom bomull. Får kjøpt utstyr på de alle fleste apotek. Så slipper dere å sitte og være redd for å fise.
Har aldri prøvd amfetamin analt. Med kokain virker det mye heftigere, sånn at en vanlig stripe gjerne blir litt i meste laget på en gang. Hva slags mengder bruker dere når dere tar amfetamin analt? Jeg pleier å droppe det når jeg bruker sånt, men kunne igrunnen tenkt meg å teste andre veien en gang, da jeg ser for meg at det byr på enda mer moro.

Sitat av random67489 Vis innlegg
Hva med makkapikk da? Er det noe kult om dama er pepperkåt og typen har makkapikk som henger som liten,tynn, død sossispølse?
Vis hele sitatet...
Det finnes da mange måter å glede dama på uten å bruke pikken! Synes det er helt ok med makkapikk - så blir det gjerne litt ekstra service.
burde vært möderatör
Er det ikke ubehagelig å pumpe kola opp i bakdøra? Skulle tro det svir noe innforjævlig.
Det svir ikke i det hele tatt.

Lurt å bruke lite vann (1,5-2 ml) så absorberes det og virker ikke som klyster etterpå.. Og på byen og sånt er det faktisk veldig enkelt og praktisk - ha cola ferdig oppløst i en liten flaske og mål opp i en engangssprøyte.

Ikke noe man gjør sammen med andre akkurat, så den sosiale snortegreia blir jo borte. Men man slipper å kakke og styre på dolokket og så lage avslørende snortelyder.. hehe. Og du bruker mindre fordi alt tas opp.
burde vært möderatör
Huh... weird... så altså, man ødelegger ikke nesa si, rusen blir mer intens og den varer lengre? Er det noen negative sider ved å ta kola rektalt what-so-ever? Bortsett fra at det er langt mer stress, relativt nedverdigende og ikke noe man vil gjøre med venner eller venninner i nærheten selvfølgelig.

edit: hahaha, ser for meg at det kan være dumt å bruke for mye vann ja, spesielt på byen.

edit2: Analsex er relativt grisete uansett. Hva slags grisete mener du egentlig? Å få litt kolarester på kuken er ikke det jeg er mest redd for akkurat... eller vent, det hørtes ikke digg ut det heller egentlig.
Sist endret av pappabetaler; 6. januar 2013 kl. 00:22.
Vel, eh.. analsex samme kvelden kan bli litt grisete.

Sitat av pappabetaler Vis innlegg

edit2: Analsex er relativt grisete uansett. Hva slags grisete mener du egentlig? Å få litt kolarester på kuken er ikke det jeg er mest redd for akkurat... eller vent, det hørtes ikke digg ut det heller egentlig.
Vis hele sitatet...
Er ikke akkurat colarester. Mer.. hm.. som brun saus..

Prøvde en gang og har ikke forsøkt igjen, så kan ikke svare for om det blir sånn hver gang.