Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 15725
Har 2stk 150mg lyrica liggende. Er det noe "rus" å få av disse ?
Nei det er en sizofremedisin eller lignende.. kansje du sover litt bedre
Lyrica gir en slags ruseffekt. Den binder seg samme reseptor som f.eks GHB binder seg til.
I kombinasjon med andre stoffer som virker gjennom GABA, eller andre sentraldempende stoffer så vil den ihvertfall forsterke rus effekten voldsomt.
ja alt kan gi en rus, du bli svimmel av og slå deg i hue også, eller sniffe bensin, men dette er bare en dårlig medisin egnet psykratrien
Sovner du av, så sover du til stoffet er ute av kroppen, for å si det slik. Har prøvd å vekke mennesker som har spist 300mg+ lyrica. Tar ca. 30 min med risting til de våkner, og 5 min til de forstår hvor de er hen.
Jeg liker lyrica.Minsker angst og depresjon for meg.Funker også veldig bra sammen med opiater.
http://www.felleskatalogen.no/medisi...-pfizer-561166

Se bivirkninger og forsiktighetsreglene.
Sitat av skorpionen43 Vis innlegg
ja alt kan gi en rus, du bli svimmel av og slå deg i hue også, eller sniffe bensin, men dette er bare en dårlig medisin egnet psykratrien
Vis hele sitatet...
Lyrica brukes mot smerter og mot epilepsi,er ikke noe antispykotika.
Noen som har opplevd potensproblemer med Lyrica?
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Funker vel som litt avslappnende og søvndyssende, men store ruseffekten tror jeg ikke du burde forvente deg
De kan få en fin russ av å blande de med andre piler, Forsteker efekten på nesten alt,
Sitat av Skyfx Vis innlegg
Noen som har opplevd potensproblemer med Lyrica?
Vis hele sitatet...
Har aldri prøvd disse type medikamenter, men det er faktisk en vanlig bivirkning i følge felleskatalogen.

Men til alle her; ikke lek med lyrica/neurontin. Ja, de gir heftig rusopplevelse, særlig i kombinasjon med benzodiapiner og opiater, men det har så mange negative sider at jeg mener ihvertfall at det ikke er verdt det. Finnes så mye annet der ute som er mye tryggere å ruse seg på, både legemidler, narkotika og naturpreperater.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Trheimstone Vis innlegg
Har 2stk 150mg lyrica liggende. Er det noe "rus" å få av disse ?
Vis hele sitatet...
RUS??? Du blir ikke ruset, men kjemisk lobotomert.
Indikasjoner: Generalisert angst lidelse der BNZ er kontraindisert også kalt GAD. Nevrologiske smerter.
Lyrica er fint å mixe med andre piller, som nevnt over. Iallefall ettersom det jeg har hørt.

Var vitne til ei tøtte som heiv i seg 3 stykk (ingen aning hvor store de er?) og drakk tre glass rødvin: Før vi gikk å la oss så gikk hun rundt å flytta på ting som ikke var der. Ikke blei det noe på meg når vi la oss heller, sovna BAM momentant :P.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Kom på en mega snurr når jeg tok lyrica kombinert med makka(+lenge våken) benzo og div.
Prøvde en gang i etterkant kun på egenhånd og fikk ikke noe etterlengtet virkning.
Er vel noe i det at det forsterker (roter til hodet) med masse chems i blodet.