Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1196
Vært der, gjort det.
Antar at dette er riktig plass og stille spørsmålet på?
Men uansett, hovedpoenget er; jeg har nå gått 1 uke og 3 dager uten vival, og jeg har brukt det så og si hver dag i litt over 4mnd. Skjønner jo at dette er individuelt, men sånn ca. når vil abstinensene gå over? Blir veldig lett irritabel og "deprimert" når jeg går uten, men har bestemt meg for at det er stopp nå. Noen som har noe svar på når ca. når det vil gå over?
Hei. Du vet at Vival, Stesolid og Valium som inneholder diazepam har en T1/2 på opp til 100 - 200 timer. Diazepam kan gi abstinens i opp til et halvt år, men det er på doser på 10-14 tabl. dgl. Jeg tror i ditt tilfelle kan ha det i max 2mnd.
Diazepam er ikke noe å leke med. Kramper-epileptiske kan skje. Bruk da f.eks Tegretol. Har du forsterket synsopplevelse og veldig med svette?
I tilfelle det, oppsøk fastlegen din og be om en avtale om nedtrapping.
Din lege vil gi deg en rolig nedtrapping samt noe mot kramper. Stå på.
Hvordan er søvnen nå?? Si i fra til legen om alt, og husk og vær ærlig-det setter leger pris på og du vil score på sannhet.
Vært der, gjort det.
Trådstarter
Tusen takk for svar, det hjalp meg faktisk veldig! Skal gjøre det!