Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1236
er det noen som vet hvordan det går med medlemmene i sørsia gerilja fra trondheim. jeg finner ingen ting om dem når jeg søker på google eller ser på facebook
Skranglebein fra Pen Jakke er ungdomsskolelærer i Danmark, i Odense tror jeg.
Bitter og sur.
Hydra's Avatar
Sjekk ut Podcasten "Kaffeslabberas med Marve". Han tok imot mange O.G's og intervjuet dem. Mye bra der.
Ben baller fra sørsia slapp jo et soloalbum for snart femten år sia, og har også laget podcast etter han flytta sørover, for kanskje fem år sia, men har vært stille en stund, foruten om en del features på bl.a. Martin Massiv (samt RSP og Pats) låter, men siden 2020 har det vært stille.
Sist endret av UncleSam; 8. mars 2024 kl. 23:00.
Heter det ikke dagfylla den podcasten?
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Ben baller fra sørsia slapp jo et soloalbum for snart femten år sia, og har også laget podcast etter han flytta sørover, for kanskje fem år sia, men har vært stille en stund, foruten om en del features på bl.a. Martin Massiv (samt RSP og Pats) låter, men siden 2020 har det vært stille.
Vis hele sitatet...
Han er aktiv på forumet, han slapp en track for en måned eller to siden som fikk grei respons, det ligger link til låten her inne, jeg orker ikke å finne den frem nå, men sjekk i underforumet der folk poster musikken sin så finner du den.
hva heter han på forumet?