Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2100
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hender det seg ofte at våre elskede dyremishandlere vi kjenner som lovens lange arm går rundt med narkobikkjer på Oslo S? Da mener jeg hovedsakelig togsporene der.
Møter på dem støtt og stadig, mest inne på oslo s men også nede ved spor 16 og rundt der iallefall
Aldri sett nede ved sporene
Sist endret av DrPerception; 9. desember 2023 kl. 16:53.
Har aldri møtt bikkjer på Oslo s,men det er sivil wnut der,harblitt tatt av dem
Tok en røyk utenfor toget som skulle ta meg til Stockholm en gang. Da kom tollen og politiet med bikkje og det som var. Gikk igjennom alt av bagasje inne på toget for å så om jeg skulle ha med meg noe.
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja det hender seg
Sjeldent de går rundt med uniform og hund, men de har ofte sivile som sitter og følger med. Bikkjene og de med uniform sitter klare i noen bakrom der inne, men sjeldent de gidder å gå så de synes. Kameraer blir fulgt med på.
Det er jævlig mange som tror jeg er under 18 også kommer det sånne sivile fra barnevernet 1/3 ganger jeg fyrer en doob ved oslo s vannet under brua ved bussene.

De er kjempe hyggelige, så venter alltid litt med å si jeg er voksen


Politiet har jeg aldri sett, ikke at jeg leter etter dem da. .
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dyremisshandlere?
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trur jeg ikke-disse hundene har en hverdag der får benyttet sine evner.
Jepp. Har selv blitt stoppa. Hadde ikke noe på meg men hadde hatt en pose i lomma tidligere den dagen.
Var også en annen dag jeg så de med hunden, måtte gå noen intrikate omveier for å unngå.
Best å unngå hele stedet hvis man driver med knark på noen som helst måte.
Flere ganger å ene gangen sa dem at de fulgte med på meg på kamera. Satt å venta og gjorde ingenting galt også kom de med kjøtern. Jeg har et provoserende utseende som purken elsker å plage og henvende sge til.
De finner aldri noe på meg men begynner å tro at noen av de kvinnelige poltifolka er keen på meg
Sist endret av mendez; 11. desember 2023 kl. 09:33.
Sitat av mendez Vis innlegg
men begynner å tro at noen av de kvinnelige poltifolka er keen på meg
Vis hele sitatet...
Jeg er keen på deg