Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1005
Tok dette da jeg var kr.sund, var helt sjukt fin solnedgang. Bildet er tatt med DSC-F828, jeg husker desverre ikke exif-info. Jeg tok det i raw-format, og har fikset på det i photoshop i etterkant. comments?
Mycket vackert. Veldig flotte farger. Det blir kanskje litt mye himmel? Spesielt med tanke på den store, stygge skyen oppe til høyre.
Fint bilde, men jeg vil ha mer vann og mindre himmel.
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Lukter jeg litt utbrenthet? Synes det er fin størelse, men du kan prøve og sette størelsen litt ned.
åå.. likte det noe jævlig.. Sett at folk skriver at men trenger også litt bakke også også.. Men dette var digg ass! Stå på(B)
Meget bra bilde! Jeg synes det er fint akkurat som det er, den "stygge" skyen gir noe til bildet .. kan ikke forklare hva det er, men jeg mener det er en av tingene som gjør dette bildet helt genialt!
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Enig med Lille Nikotin, det blir en viss balanse på bildet. som i tyngde.
Det blir ALT for mye luft. Øynene mine blir dratt mot lyset, og ikke skipet. Likte dog himmelen, men båten blir også for liten i forholdt til "båt i solnedgang"-effekten. Har du lyst å vise orginalen?
Det ble helt feil komposisjon.. Du brude hatt mindre himmel, mer sjø. Lengre lukkertid hadde også vært ett alternativ.

Kjekt at du puttet inn båten, men ja. Det er vel veldig oppbrukt dette også.
Sitat av maedhros
Mycket vackert. Veldig flotte farger. Det blir kanskje litt mye himmel? Spesielt med tanke på den store, stygge skyen oppe til høyre.
Vis hele sitatet...
jeg syns den store stygge skyen var litt sexy
oi,veldigt fint bilde,kansje lit mye himmel som allerede er sakt men veldi pen himmel hvor i kr.sund er dette bilde tatt,lit nysjerrig pga at jeg bor i kr.sund
Jeg likte at det var mye himmel, og lite hav, passet liksom til bildet. Eneste som treker litt ned er den tingen(?) nede til høyre for midten, ellers er det et veldig bra bilde.
▼ ... over en uke senere ... ▼
fint! jeg likte det! prøvd og forminske det litt? klippe bort litt av himmelen bare? =)