Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1021
Tok 30mg oxycodone for første gang forrige lørdag og en kompis har noen 50mg tramadoler som jeg tenker å kjøpe. Hvor mange vil jeg trenge for å få en god buzz? Skal kombinere dette med pot brownies og tenker jeg.
Tramadol blir du bare sløv av. Start med 1-2 stk samtidig som du spiser et stykke eller to og så venter du 1-1.5 time før du eventuelt merker at du trenger påfyll, enten av det ene eller andre.

Personlig, visst jeg først skal spise edibles, så liker jeg og spise dette uten og hive i meg noe annet.
capncum's Avatar
Trådstarter
10 0
Sitat av MasterOfNone Vis innlegg
Tramadol blir du bare sløv av. Start med 1-2 stk samtidig som du spiser et stykke eller to og så venter du 1-1.5 time før du eventuelt merker at du trenger påfyll, enten av det ene eller andre.

Personlig, visst jeg først skal spise edibles, så liker jeg og spise dette uten og hive i meg noe annet.
Vis hele sitatet...
Tror jeg tar rådet ditt, tar heller tramadolene i kveld eller noe sånn. Tok 30mg oxycodone forrige helg, hørest 200mg for lite eller for mye ut? Tenker å ta ett par paracet sammen med de ettersom jeg har hørt det skal øke effekt også, hvor mye paracet burde jeg ta?
Paracet gjør ikke noe annet enn å skade. Dropp paraceten så kan du helle hive nedpå en øl eller to. 200mg høres ut som en grei start, men om du vil sikre deg starter du med halvparten og heller tar ettersom du merker at du trenger mer.
Jeg tok tramadol for første gang forrige uke. Hadde bare 3stk 50mg, så tok alle på en gang med en øl. Ingen rusfølelse, endte med at jeg sovna.
Sist endret av Bronson; 10. november 2016 kl. 18:09.
Jeg får 100 MG Tramadol av legen. Nobligan er det samme! Hvis jeg tar 6 100 MG så blir veldig god form! Men, ikke ta så mye hvis du ikke har bygd opp en toleranse!