Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2611
Hei,

Tenkte jeg skulle sende et brev til Charles Manson ved anledning bursdagen hans. Etter hva jeg erfarer sitter han i Facility 4A i Corcoran California, som da er under maksimalt oppsyn. Sitat fra hjemmesiden deres:

Housing in Facilities 4A and 4B is maximum security of 180º design facility and provides for a variety of special housing programs. The majority of inmate population in these facilities is the Security Housing Unit (SHU) inmates. Inmates who conduct endangers the safety of others or the security of the institution are housed in SHU. In most cases, these inmates have committed serious rules violations while housed in a general population institution.
Vis hele sitatet...
Hadde vært kjekt om det var mulighet for ham å svare på min regning, men er usikker på sikkerhetsprosedyrene rundt brev fra utlandet i amerikanse fengsler. Prøvde å sende et helt ordinært brev dit for noen år tilbake, men regner med at dette aldri kom fram. Hører at man skal unngå frimerker, ettersom de ofte blir brukt for å skjule narkotika o.l.

Noen med erfaringer eller fakta rundt dette?
Du kan kanskje prøve å sende til fengselet, og si hvilken fange det er til? og om de er veldig redde for narkotika o.l kan de skrive av brevet, og gi han et brev de selv har skrevet av ditt brev?
" Dear Charles Manson, how did you do it?
Best wishes your biggest fan.

oh and btw, gratz"



Prøvd og snakket med sjølve fengselet?
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Ifølge selvbiografien hans leser han ganske få av brevene han får :/
Det blir litt på siden, men hvorfor ønsker du å sende brev til ham? Det er forsåvidt urelevant for tråden, men langt mer interessant en spekulasjoner om hvorvidt han får / leser brevet ditt...
Sitat av Cikey Vis innlegg
Det blir litt på siden, men hvorfor ønsker du å sende brev til ham? Det er forsåvidt urelevant for tråden, men langt mer interessant en spekulasjoner om hvorvidt han får / leser brevet ditt...
Vis hele sitatet...
Kan ikke svare for OP, men har selv hatt lyst til å senda han et brev. Han virker som en interessant person, tingene han har opplevd, gjort. Hjernen til mannen er et kunststykke.
Jeg støtter ikke hans handlinger (selv om han egentlig ikke gjorde noe), men måten han er på.
Sitat av mr_hofman Vis innlegg
Kan ikke svare for OP, men har selv hatt lyst til å senda han et brev. Han virker som en interessant person, tingene han har opplevd, gjort. Hjernen til mannen er et kunststykke.
Jeg støtter ikke hans handlinger (selv om han egentlig ikke gjorde noe), men måten han er på.
Vis hele sitatet...
Han var en satanistisk scientolog som trodde han var jesus og satan, da er du nødt til å bli et picasso da .
Men jeg er imot det å sende brev, eller gi oppmerksomhet til personer som har begått noe i den grad manson gjorde, men alt i sin smak.
Men tilbake til trådstart, du får sendt brevet selvsagt, men om han får det/leser det er lik 0.