Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1294
G'day

Kom nettop hjem fra noen uker på den karibiske øyen Puerto Rico. Hovedstaden San Juan har utrolig mye å by på i form av yrende liv, sang og dans i gatene på kveldstid, vakker arkitektur (spesielt i gamlebyen) og masse fet histore.

Dette bildet er av en av flere havner rundt San Juan.

http://farm9.staticflickr.com/8185/8099647916_5450679e5d_c.jpg



Hva synes dere?
Syntes det var flott å se på, kunne fint hatt den som bakgrunn, bra bilde! KP.

Skal sies at jeg ikke er noen ekspert på dette område, deler bare min mening
Fint perspektiv og fint lys (bortsett fra alt det gule) og er ikke så veldig fan av hdr effekten. Det gule lyset + hdr blir litt mye for meg. Men det er da subjektivt
Synes du skal laste opp flere bilder hvis du har.
Meget pent, god komposisjon, er enig med hellotitty ang gulfargen og det er litt for soft for min smak. Men ellers en strålende jobb!

Kan se for meg stemingen hadde vært sinnsykt flott i solnedgang/oppgang.
Dette bildet ville jeg ha hengt på veggen dersom det var mitt eget. Synes det er helt fantastisk flott. Nå er jeg ingen fan av HDR-bilder, så om du har brukt det på dette bildet, så har du vært akkurat passe forsiktig. For meg virker det helt naturlig. Megabra!
Jeg ser poenget ang det gule lyset. Prøvde å finne den rette balansen mellom det naturlige lyset og lyset i gatene. Jeg blandet en normal versjon sammen med en tonemappa en, og prøvde å gjøre det slik jeg liker- litt sånn golden street aktig. Det oransje/gule lyset blir litt overveldende ja, hadde jeg vært bare et par minutter tidligere ute kunne det blitt litt mer behagelig
Jeg er uenig. Synes det gule lyset er med å heve bildet flere hakk
Sitat av BjornTore Vis innlegg
Jeg er uenig. Synes det gule lyset er med å heve bildet flere hakk
Vis hele sitatet...
Jeg er enig med deg. Gir en helt annen steming.