Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 9976
Hei, jeg har akkurat sett ferdig Entourage (utrolig bra, vil anbefale den)
noen som vet om noen lignende serier? Liker serier som One tree hill (tenk hva du vil, men jeg liker det) Entourage, How i met your mother. Det er de seriene jeg kommer på, som jeg virkelig liker, og har fulgt med på hele veien.. Noen her som har noen og anbefale?

Glemte og legge til at jeg også har sett Prison break

Ikke et eneste tips??
Bare fra de første 3 sidene fra Film og TV:

Ute etter en nye serie å se !

Morsomme filmer og tv-serier?

Gode tv-serier?

TV serier : Anbefal


Håper du får litt inspirasjon.
Vil anbefale "The Oz". Det er også en fengsels-serie som Prison Break, men her ser vi livet til fangene på innsiden. Fulgt begge seriene og selv liker jeg "The Oz" bedre.

Ellers vil jeg anbefale:

Breaking Bad - Middelaldrene mann som finner ut at han har kreft og kort tid igjen å leve, han tar fatt i livet sitt og bruker sin ekspertise innen kjemi til å lage crystal meth. Utrolig bra serie, veldig underholdende.

Dexter - Vår alles favoritt seriemorder.

The Sopranos - Spennende, interessant og underholdning på sitt beste når vi følger New Jersey mafia bossen Tony Soprano takle personlige og profesjonelle problemer i hjemmet, og jobblivet sitt.
Utfra de seriene du skriver at du liker, ser jeg for meg at du vil ha glede av Modern Family.
M72
Ambivalent bruker
M72's Avatar
Vil anbefale Suits... Se første episode, enough said.
Hvis du liker entourage vil du nok også like Californication
Enig med sumoivar her. Californication er en av mine favoritt serier! Andre jeg kommer på i farten:

Weeds
Sons of Anarcy
South Park
Spaced og Ideal(som er britiske lav-budsjett serier med mye humor)
Breaking Bad(Personlig mener jeg dette er noen av det beste som er laget av serier)
Trailer Park Boys(Canadisk serie. Visst du gir den en mulighet, vil den trekke på smilebåndet ditt)

Visst du likte One Three Hill, vil du nok like The O.C. Syns selv egentlig at det blir altfor mye drama og lite som skjer i slike serier, men denne har jeg sett litt av når eksen min fulgte med på den og den var underholdende. Hadde ikke sett slikt om jeg satt alene da, men ett tips
Se Kings

En av de bedre seriene..
Supernatural, baby!
Vil anbefale Strike Back, engelsk serie som handler om en engelsk speialstyrke. Militær/action-serie. Litt annerledes enn andre serier, da det somregel er 2 og 2 episoder som henger sammen, samt et stort plot i hver av de 2 sesongene som finnes. Og hver episode er på ca 1 time
Chuck og Modern Family kan jeg anbefale.
Fristet på tv3play.no, da blir du borte fra den sosiale verden i noen dager, drit bra serie.
Game of Thrones 1 sesong, kommer s2 om ikke altfor lenge, ANBEFALES!!
Entourage, likte bare de 3-4 første sesongene, men drit bra serie
Chuck, just awesome, men blir lei etter 3 sesonger. (sikkert bare meg)
OneThreeHill, sikkert mest jenteserie, men jeg digga den!

Liker du anime: Deathnote, bleach og naruto++ bare søk opp.
Sist endret av FlyWithMe; 16. november 2011 kl. 20:21.
Personlig liker jeg:

Dexter

Game of Thrones

Weeds

Sons of Anarchy

Breaking Bad

Send PM om du vil ha invite til tvtorrents.com
The Walking Dead er jo artig!
Anbefaler absolutt Death Valley. Beste humoren jeg har sett på lenge.
Sist endret av gorm; 16. november 2011 kl. 21:08.