Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3309
Nå nylig er det ett eller annet som har "tatt over" nettleserne mine. Dette gjelder både chrome, edge, explorer. Ta chrome som eksempel: Jeg åpner nettleseren, og kommer til min normale startside, google. Men URL'en er HOMEPAGE-GO, eller HOME-QOO.COM hvis jeg googler noe. Jeg får da opp masse ads og reklame, før google sine resultater. Dette har jeg aldri opplevd før, og problemet bare dukket opp ut av det blå. Hjalp ikke å reinnstalere programmene.
Noen som har vært borti dette før, eller vet hvordan jeg fikser det?
Har opplevd dette før, endte opp med og hoppe over til Opera. Kan hende det hjelper og av installere for så og slette alle filer/ mapper assosiert med Chrome. Var vel noe slik jeg prøvde på for noen år siden, men fant aldri ut av det. Du kan jo også prøve adwcleaner fra Malwarebytes og se om det hjelper, eller HitmanPro.
Har du ikke virus program eller? du har nok fått noe adware dritt.. Last ned malwarebytes og scan data-en din med den.
Skal du ha sanntidsbeskytelse fra malwarebytes så må du kjøpe det, men fungere helt fint å scanne og fjerne dritt med gratis versjonen =)
Sist endret av Alge; 8. august 2018 kl. 01:43.
Sitat av Alge Vis innlegg
Har du ikke virus program eller?
Vis hele sitatet...
Windows har innebygd.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sjekk extensions i kvar enkelt nettlesar.
Trådstarter
30 1
Sitat av Alge Vis innlegg
Har du ikke virus program eller? du har nok fått noe adware dritt.. Last ned malwarebytes og scan data-en din med den.
Skal du ha sanntidsbeskytelse fra malwarebytes så må du kjøpe det, men fungere helt fint å scanne og fjerne dritt med gratis versjonen =)
Vis hele sitatet...
Jeg har lastet ned adwcleaner og scannet, hjalp ikke.

Sitat av vidarlo Vis innlegg
Sjekk extensions i kvar enkelt nettlesar.
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke noe extensions som jeg ikke stoler på, altså har kunn adblock og Hola vpn.
Sist endret av B15h0p; 8. august 2018 kl. 12:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av B15h0p Vis innlegg
Jeg har ikke noe extensions som jeg ikke stoler på, altså har kunn adblock og Hola vpn.
Vis hele sitatet...
Har du faktisk sjekka?

Forøvrig bør du på ingen måte stole på Hola.
Sett en ny startside på innstillingene i chrome.
Sitat av B15h0p Vis innlegg
Jeg har lastet ned adwcleaner og scannet, hjalp ikke.
Vis hele sitatet...
hva enn adwcleaner er så hadde jeg fortsatt prøvd Malwarebytes, den finner mye dritt andre programmer ikke gjør. Last ned RogueKiller også. Det er programmer som er gull verdt uansett. Best of the best =)