Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  58 8524
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av Saape Vis innlegg
Kan noen av moderatorene si noe om hva ABB gjorde her på forumet? Var han bare på pyroforumet, eller deltok han i politiske debatter osv? Har PST vært i kontakt med NSO eller noen andre fra forumet?
Vis hele sitatet...
For det første så virker det som om ingen faktisk leser førsteinnlegget i denne tråden; ut ifra det kan man lese at det var en journalist som kom med en påstand. Hva en journalist mener om noe har ikke alltid relevans med virkeligheten. Det er ingenting vi kjenner til som indikerer at han faktisk har vært registrert på eller bruker av nFF.

PST har vært i kontakt med meg fordi de lurte på om jeg kunne sjekke om han hadde vært registrert her, men de har ikke hatt tilgang til brukerdata.
Sist endret av nso; 2. desember 2011 kl. 18:57.
Sitat av slaaen Vis innlegg
Det eneste jeg ville frem til var at det kansje ikke var så smart å sitte å bre rundt seg med informasjon som kunne ta livet av så mange mennesker man bare vil uten å bli oppdaget.
Vis hele sitatet...
For dette er jo det eneste stedet på intarwebs man kan finne noe helseskadelig.
Sitat av TobNor Vis innlegg
For dette er jo det eneste stedet på intarwebs man kan finne noe helseskadelig.
Vis hele sitatet...
ja, det ser sånn ut hvis man ikke søker på google og bare vet om dette forumet

google

20 sekunder med søking så kan du lære hvordan du lager bomber med smell i! nettet er stort

bare tenk, hvor har de som sitter på freak all sin info fra? mest sansynlig internett!
Sitat av slaaen Vis innlegg
Det eneste jeg ville frem til var at det kansje ikke var så smart å sitte å bre rundt seg med informasjon som kunne ta livet av så mange mennesker man bare vil uten å bli oppdaget.
Vis hele sitatet...
Problemet er jo det at alt kan ta liv, er nesten ingenting som ikke kan drepe noen.
Sitat av haakon466 Vis innlegg
ja, det ser sånn ut hvis man ikke søker på google og bare vet om dette forumet

google

20 sekunder med søking så kan du lære hvordan du lager bomber med smell i! nettet er stort

bare tenk, hvor har de som sitter på freak all sin info fra? mest sansynlig internett!
Vis hele sitatet...
Vet ikke om du skjønte ironien eller ikke
Er syk og sliten. Så regner jeg med at du skjønte det, siden du ikke virket furt
Et eksempel som ikke er bomber, men fortsatt våpen.

Tenk deg at jeg er en person som er våpensamler og/eller er veldig glad i jakt. Jeg bestemmer meg for å prøve å lage min egen hjemmelagde rifle. Jeg setter meg ned å gjør dette og tenker at dette kan kanskje være interesant for folk med samme interesse for meg og skriver derfor en work-log med forklaringer steg-for-steg hva jeg gjør for noe.

Dette er jo ment i god tro, og er jo ikke noe oppfordring til å bruke våpenet til å skyte andre mennesker, men folk kan jo følge denne guiden for å lage sitt eget våpen og gjøre akkurat det. Så da burde jeg ikke fortelle folk hvordan jeg gjorde dette, og hvordan de kan gjøre det samme? For meg blir dette veldig feil, jeg vil ikke gi opp friheten min mot sikkerhet; i hvertfall ikke når den ekstra sikkerheten man får egentlig bare blir en illusjon av mer sikkerhet; siden man bare ikke hører om tingene.
Sitat av TobNor Vis innlegg
Vet ikke om du skjønte ironien eller ikke
Er syk og sliten. Så regner jeg med at du skjønte det, siden du ikke virket furt
Vis hele sitatet...
ja jeg skjønte det, jeg siterte deg fordi jeg bare skulle fortsette litt på ironien din

Edit: og bare for og bevise at det bare er på nFF man kan finne info om bomber (ja det var ironi, det fins over hele nettet)
Sist endret av StålSkuff; 2. desember 2011 kl. 21:58.
Sitat av meitemark Vis innlegg
Han dukket opp på en liste fordi han kjøpte noe med sitt kredittkort og/eller det passerte landegrenser og ble registrert av tollen. VPN ville vært irrelevant i den sammenhengen.
Vis hele sitatet...
my bad, to teamer i en post. Men hvis du leser linken ovenfor og så setter det i sammenheng med spørsmålet om VPN ville være nok til å skjule sporene sine om S.O.P.A. lovforslaget går igjennom?

Ser den at ved bruk av kort på internetthandel så er man i grunn ganske åpen i forhold til spor og slikt. Snakker av erfaring:/
Kan hende.

Jeg tror han fikk sin informasjon fra Torgeir Hagen og Martin Kolberg.