Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  63 17485
Sitat av Oterhals Vis innlegg
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/o...artid=10080995

Er det bare jeg som ikke fikk det med meg når jeg leste manifestet, eller er det mye feilinformasjon i artiklene til VG og Dagbladet? Virker nesten som at de finner på ting av og til...
Vis hele sitatet...
Side 1461:
": I woke up at 11.00 and checked my phone. There was an SMS sent 09.30 from Tonje, the owners girlfriend. She said she was ON HER WAY UP to pick up some equipment from the barn!!! Omfg; considering the fact that it's a 2-2,5 hour's drive from the capital she would be here in about half an hour!!! I'm so fucked! She has a large storage room in the back of the barn and she would need to pass all my ANFO bags to get there. I would need 12 hours minimum to relocate the 1,2 tons of ANFO, not to mention de-construct my chemistry rig, fume hood, fan and clean up all the beakers etc spread all around. And the living room is full of yellow stains. It seems I will be left no choice than to use my glock and initiate the evacuation plan! "
Han skriver jo det som om det var i nåtid og det hadde han vel ikke tid til hvis det var bare en halvtime til hun kom...
Sitat av luni Vis innlegg
Simonsen var til og med medlem av Demokratene, som også står for "gode kristne verdier" og "bevaring av norsk kultur". Hvis Jan Simonsens politiske synspunkter skiller seg voldsomt fra ABB sine så har han gjort en elendig jobb på å formidle dem. Ikke det minste rart han fikk tilsendt manifestet hvis ABB ønsket å sende det til meningsfeller.
Vis hele sitatet...
Kan vel slå fast at han var ganske raus med å beskrive sine "meningsfeller" og "bekjente" utifra det som har kommet frem?
Sitat av Fickledick Vis innlegg
noen fler enn meg som leste den delen om kravene og de tre periodene og reagerte med latter først, men så kom tanken: what if....?

Jeg sier ikke på noen måte at det skal være mulig at gale mennesker som ABB kommer til makta, men jeg ble likevell sittende hele en og en halv time å fundere på hvordan verden ville ha vært under de såkalte ridderne sitt styre. Jeg tok meg selv i å planlegge en resistanse og så for meg en værden lik den under Voldemort i HP bøkene ,eller Sauron i LOTR.

Jeg er klar over at min tolkning raste ut i vill fantasi, men hvordan tror dere et Europa under disse folka ville vært?
Vis hele sitatet...
Norge under ABB

Bare bytt ut "jødeforfølgelse" med "muslimforfølgelse" så tror jeg det ville vært ganske likt ...
I første fengslingsmøte synst jeg det var snodig at pga frykt for kodede meldinger holdt det lukket.
Men samtidig fikk han stille i rød lacoste genser, som i seg selv kan være en kode.
Vertfall med tanke på hvor mye han nevner lacoste i dokumentet, og at lacoste hadde en reklame relatert til tallet 2083.
Syns det er spesielt hvordan folk sier dette er "plagiering" han har drevet med. Dokumentet skulle jo aldri trykkes og selges eller på andre måter distribueres på en måte som har noe som helst med opphavsrett å gjøre?

Sitat av truepunisher Vis innlegg
I første fengslingsmøte synst jeg det var snodig at pga frykt for kodede meldinger holdt det lukket.
Men samtidig fikk han stille i rød lacoste genser, som i seg selv kan være en kode.
Vertfall med tanke på hvor mye han nevner lacoste i dokumentet, og at lacoste hadde en reklame relatert til tallet 2083.
Vis hele sitatet...
Dette lukter konspirasjonsteorier
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av truepunisher Vis innlegg
I første fengslingsmøte synst jeg det var snodig at pga frykt for kodede meldinger holdt det lukket.
Men samtidig fikk han stille i rød lacoste genser, som i seg selv kan være en kode.
.
Vis hele sitatet...
Hadde han hatt på seg en blå genser så hadde dette også vært kode.
Han hadde på seg en rød genser fordi ... han liker rødt?

Trenger ikke å være mer komplisert enn det.


Møtet ble holdt lukket slik at ABB ikke skulle formidle budskapet sitt og få masse publikum slik han over alt på jord ønsker.
Sist endret av Bombasa; 29. juli 2011 kl. 11:35.
Sitat av NijO Vis innlegg
Syns det er spesielt hvordan folk sier dette er "plagiering" han har drevet med. Dokumentet skulle jo aldri trykkes og selges eller på andre måter distribueres på en måte som har noe som helst med opphavsrett å gjøre?
Vis hele sitatet...
Du blander med krenkelse av opphavsrett.
Sitat av NijO Vis innlegg
Dette lukter konspirasjonsteorier
Vis hele sitatet...
Det er på tide å åpne opp for konspirasjonsteorier når en mann overgår det meste innen fiksjon.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av hvasomhelst Vis innlegg
Det er på tide å åpne opp for konspirasjonsteorier når en mann overgår det meste innen fiksjon.
Vis hele sitatet...
Hvorfor det.....?

Trenger ikke å være skjulte konspirasjonsteorier bak hver eneste store sak som skjer i verden vet du.
Sist endret av Bombasa; 29. juli 2011 kl. 13:57.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Hvorfor det.....?

Trenger ikke å være skjulte konspirasjonsteorier bak hver eneste store sak som skjer i verden vet du.
Vis hele sitatet...
Det var dumt av meg å skrive "hver eneste store sak i verden".

Har du ikke på følelse at Breiviks agenda dreier som om å manipulere de underliggende trekkene i samfunnet? Kanskje jeg gir en person som har planlagt i 9 år for mye kreditt.
Øh, dette er kanskje litt OT, men står det noe i manifestet hans om hvorfor et av kravene skal være at han er kledd i rødt? Er "terror-cellene" delt i fargekoder
Sitat av noy Vis innlegg
Øh, dette er kanskje litt OT, men står det noe i manifestet hans om hvorfor et av kravene skal være at han er kledd i rødt? Er "terror-cellene" delt i fargekoder
Vis hele sitatet...
Etter det jeg har funnet i det såkalte manifestet hans:

Required grooming/clothing/lifestyle standard for any and all personal contact
with suppliers/couriers


Clothing: Lacoste etc, conservative colours (low cost brands will not be as potent in sending
the same “psycho-socio-economic signals” required to “trick/soothe” the target.

• Transportation: Hyundai Atos (pensioner grey). Yes, I know; it’s a really gay car but
extremely effective at sending the signals you want to send to your surroundings. Very
effective for cross border smuggling and it is easy to carve out 20-40 L storage space
inside the lower part of the back seats.
• Conservative hair cut. Avoid dying your hair black.
• No visible piercings
• No visible tattoos
• Language: conservative, calm, concise. Unless you have a talent for acting; avoid small
talk. Never talk about politics with suppliers/couriers. Act in a nice and friendly manner;
smile
Vis hele sitatet...

Sitat av truepunisher Vis innlegg
I første fengslingsmøte synst jeg det var snodig at pga frykt for kodede meldinger holdt det lukket.
Men samtidig fikk han stille i rød lacoste genser, som i seg selv kan være en kode.
Vertfall med tanke på hvor mye han nevner lacoste i dokumentet, og at lacoste hadde en reklame relatert til tallet 2083.
Vis hele sitatet...
Search funksjonen viser at "Lacoste" er nevnt 3 ganger..... (Kevinislaughter versjonen som er linket i starten av tråden.)
Sist endret av maxphone; 30. juli 2011 kl. 01:04.
Sitat av NijO Vis innlegg
Syns det er spesielt hvordan folk sier dette er "plagiering" han har drevet med. Dokumentet skulle jo aldri trykkes og selges eller på andre måter distribueres på en måte som har noe som helst med opphavsrett å gjøre?
Vis hele sitatet...
Hva slags distribuering er det som ikke har med opphavsrett å gjøre?