Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1016
Hei!

Jeg kjøpte meg en ny PC før jul med Windows 8 (64) og måtte selvfølgelig ha med office pakka (Home and Student 2010) siden detter er en PC til litt skolebruk og fikk da opplyst at jeg fikk muligheten i en begrenset periode å laste ned 2013 versjonen når den ble klar. Jeg har nå fått lastet den ned men jeg får bare feilmelding når jeg prøver å installere filen om at jeg har et 32-biters program som er installert på datamaskinen og må avinstalleres for å fortsette installeringen. Og det står at det programet er Microsoft Office Single Image 2010 som må avinstalleres. Må jeg kanskje avinstallere 2010 versjonen først? Og blir de skoleoppgaven jeg har i Word, Excel, PowerPiont slettet? Takk for svar og tips!

Oops.. Ser at jeg ved en feil har lart å lage tråden under Linux istedenfor Windows.. Håper dette går bra! :P

Kan noen, Admin elns, flytte denne til en passende "grupp"? takk!
Sist endret av computergeek; 5. februar 2013 kl. 19:16. Grunn: skrivefeil
skoleoppgavene blir ikke slettet hvis du avinnstallere 2010
Hvis du er redd for at slettes tipper jeg at du har en ekstern harddisk eller minnepenn hjemme du kan legge filene på.
Sitat av Nerden5 Vis innlegg
skoleoppgavene blir ikke slettet hvis du avinnstallere 2010
Hvis du er redd for at slettes tipper jeg at du har en ekstern harddisk eller minnepenn hjemme du kan legge filene på.
Vis hele sitatet...
Legger oppgavene inn på ekstern hardisk og prøver da!b ;D