Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 5985
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har to typer "rivotril" og jeg lurer på om noen vet om hvem som er ekte, eller om noen er det i det hele tatt.
De til venstre har et mer matt utseende, de har også endel dypere print. Og de til høyre, ja, motsatt.
Bare en ren gjetning, men om noen av de i det hele tatt er ekte vare så er det sannsynligvis de til høyre.
Sist endret av Who?; 16. februar 2018 kl. 05:00.
Ville nok også tippet de til høyre.
Høyre ser ekte ut. Venstre ville jeg kastet.
De er sikkert piratkopiert begge to, og det er sannsynlig at det er en kvalitets- og potensforskjell på dem.
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av kallisti Vis innlegg
De er sikkert piratkopiert begge to, og det er sannsynlig at det er en kvalitets- og potensforskjell på dem.
Vis hele sitatet...
Greit å begrunne hvorfor?
Ser gjerne at en som får rivotril fra apoteket tar seg tid til å svare, ikke bare synsing.
Har selv fått de på apotek. Dog ikke siden 2014, men man kjenner dem igjen.
Høyre ser riktig ut. Delekorset på rivotril er litt skjevt, slik de til høyre er.
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tusen takk!
Tror dere virkelig at produsenter ikke vet hvordan kopiere ekte vare?

Bruk en test. Fentanyl er funnet i Trondheim i Rivotril-lignende preparater.








Disse er hentet ut på apoteket. Du har kanskje allerede spist den til høyre? Fikk du noen effekt?
Enig med Redhot over her, er dessverre livsfarlig om dagen med falske Rivotril.
Sist endret av downlow; 16. februar 2018 kl. 13:40.
Det skal sies at mange kopier ikke holder mål, men det er ingen rocket-science å lage bra kopier dessverre.
Så utseende, lukt og smak er absolutt ingen god indikasjon på innhold eller styrke.
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av downlow Vis innlegg
Disse er hentet ut på apoteket. Du har kanskje allerede spist den til høyre? Fikk du noen effekt?
falske Rivotril.
Vis hele sitatet...
Takk for bilder! Tror egentlig det ikke hjalp så mye pga dårlig oppløsning.
Har prøvd en ja, + en pils og et par slurker aquavit så det blir vanskelig å si hva som er hva av effekt.
Det er intet nytt at de glassene som det kryr av her i landet inneholder clonazolam og clonazepam. Forskjellen er til tider dag og natt.


https://i.imgur.com/stEG5Wm.jpg

Den til venstre er fra apotek.
aig
Flink gutt
Sluzzz sitt bilde er omvendt av det første bildet, så jeg også tror alle har riktig.

Uansett skal det masse mer en 2mg til om gangen for å få ruseffekt av Rivotril, så jeg mener det ikke spiller noen rolle om det er originalt eller kopiert.
Anonym bruker
"Nyfiken Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av aig Vis innlegg
Sluzzz sitt bilde er omvendt av det første bildet, så jeg også tror alle har riktig.

Uansett skal det masse mer en 2mg til om gangen for å få ruseffekt av Rivotril, så jeg mener det ikke spiller noen rolle om det er originalt eller kopiert.
Vis hele sitatet...
Ikke snakk om ting du ikke har peiling på.
2mg er nok til å gi mange ruseffekt. Ikke gi doseringsråd.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan ta side by side pic av rivotril fra apoteket og de som flyter over på svartemarkedet innen kort tid. Har en kompis som har resept som også har «falske» jeg kan kjøpe et par av kun for dette(bruker ikke rivotril men all annen benzo��).

Fra det jeg har hørt fra han er det stortsett identisk effekt, men noen av kopiene(?) har hatt litt forskjellige resultater. Er utrolig vanskelig å dømme, har brukt piller fra samme batch i flere år, og til tider kan 6mg Alprazolam føles ut som 2mg og omvendt. Personlig vet jeg at det aller fleste her ikke merker noen forskjell, der kan jeg desverre ikke uttale meg, diazepam og clonazepam holder jeg meg unna.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan ta side by side pic av rivotril fra apoteket og de som flyter over på svartemarkedet innen kort tid. Har en kompis som har resept som også har «falske» jeg kan kjøpe et par av kun for dette(bruker ikke rivotril men all annen benzo��).

Fra det jeg har hørt fra han er det stortsett identisk effekt, men noen av kopiene(?) har hatt litt forskjellige resultater. Er utrolig vanskelig å dømme, har brukt piller fra samme batch i flere år, og til tider kan 6mg Alprazolam føles ut som 2mg og omvendt. Personlig vet jeg at det aller fleste her ikke merker noen forskjell, der kan jeg desverre ikke uttale meg, diazepam og clonazepam holder jeg meg unna.
Vis hele sitatet...
Må tilføye, det koster ikke 10 kroner å presse 100 rivotril, om folk gidder å ta seg bryet med glass og esker så er det 99% sikkert at pillene inneholder AKKURAT det som skal være i.

Noen som har batch\dato på noen glass som IKKE funker som de skal? Mener kompisen min har ett som går ut i 2019 eller 2020, han har gått på dette fast hos lege i 4-5 år, og aldri hørt han si noe negativt om de utenlandske glassene, bortsett fra da han kjøpte i ‘løsvekt’, da var det antageligvis clonazolam eller lignende. Han skrev om økt aggressivitet og til og med skumming i kjeften. Det er som sagt piller som ble kjøpt uten glass. Går man gjennom prosessen med å forfalske hele greia så kan du nok være trygg på at det er clonazepam. Dessuten er vell store deler av det man får ‘diverted’ fra apotek/fabrikk/stjålet.


Er du skikkelig noien på det så finnes det reagenstester for benzodiazepiner. Lett å lage selv også Er du en som kjøper mye om gangen anbefales det å sende til feks EC. Det koster deg 500kr+, men til gjengjeld så vet du akkurat hva du tar

Hvis feks 10 stk chipper inn så skal jeg nok få kompisen min til å sende noen avgårde til EC så kan man få svar på denne myten en gang for alle.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Litt spam nå(får ikke lagt innleggene sammen når man skriver som anon), men til Ts; pillene til venstre ser det ut som stempelet til pressen ikke er helt som den skal være, men samtidig var de til høyre veldig glossy. Tipper begge gjør akkurat samme jobb worst case er bunk piller, eller piller med billigbenzo som clonazolam.. verdiløst.
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar, anonym!
Uansett skal det masse mer en 2mg til om gangen for å få ruseffekt av Rivotril
Vis hele sitatet...
Feil, for en med angst kan 1 mg clonazepam fjerne angst og effekten vil være frigjørene å nærmest som en rus.
Med mindre du ser på rus som å ikke huske uka, gjøre ting du vil angre på?
Blir fort til at jeg tar 3-4 kanskje 5 rivotril uten å merke en god rus annet enn at jeg kommer til å glemme det som har skjedd.
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Forresten er ikke de til høyre så jævlig glinsende som det ser ut som
aig
Flink gutt
Tøffe småjenter dere anonyme brukere er og jeg blir utslitt av kveruleringen. Sier ikke at jeg har rett, bare at jeg har ikke peiling annet enn at 2mg for å fjerne litt angst er ikke det samme som en tung rus. Ruse seg på Rivotril er helt ufarlig, men det er skitten medisin så du blir dårlig etterpå. Kalte du det reagenstest til 500 kroner, jøss du må ha vrangforestillinger.
Det trenger nødvendigvis ikke være en fake og en ekte heller, begge kan være ekte da pillepressing selv med dyre presser så vil man ikke alltid treffe helt den samme mengden med bindestoffer etc fra pille til pille
Nå er det FENTANYL påvist i både rivotril og 2mg xanor i BERGEN. Ble advart av lar OG kommunen på samme dag. 50x sterkere en morfin, livsfarlig, vær nøye med ikke spise først og få norske apotekvarer om mulig. Og om det funker litt for bra med en eller to så gi opp m en gang. Lagde en tråd, men folk reagerte ikke på den.

s
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ser gjerne at en som får rivotril fra apoteket tar seg tid til å svare, ikke bare synsing.
Vis hele sitatet...
Sjekk Felleskatalogen i framtiden. Der finner du bilder av alle legemidler.
Sist endret av Antidote; 26. februar 2018 kl. 19:08.