Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3883
Tullingen meg kjøpte billetter til Landstreff Fredriksten. Glemte helt å bestille AirBnB, og nå er alt opptatt. Har faen ikke 2000 til hotell. Hvor kan jeg sove billig da, evt gratis hvis jeg er sneaky nok?

Takker alle for svar!
Telt, nærmeste skau.
Du kan alltids legge deg i en søppelkonteiner. Det funker det. Jeg snakker av erfaring.
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hook opp med noen kompiser i bil/buss eller finn noen damer. Så bare couchsurfer du i vanland. Ellers er det nesten garantert teltplass eller lignende løsning noe sted, da koster teltet deg 100spenn på Rusta.
Det er en campingplass på Fredriksten festning. Koster sikkert ikke mye for en teltplass, de har også små 2manns koier der.. Det er også en del skog rundt området. Og en golfbane du kan slå opp telt på, bare pakk ned teltet før spillerne kommer på banen.
Sist endret av A-tillah; 19. april 2017 kl. 23:22.
Trådstarter
3 0
Blir det ikke pisskaldt i telt nå da?
Er du ivrig holder det sikkert med en god sovepose. Det er fullt av gamle fange/slave celler med benker i som er åpne rundt omkring i selve festningen. Og noen "bunkere" og ganger som går under jorda.
Sist endret av A-tillah; 19. april 2017 kl. 23:28.
Trådstarter
3 0
hmm såpass ja, må prøve det da hahah
Sitat av Parlos Vis innlegg
Du kan alltids legge deg i en søppelkonteiner. Det funker det. Jeg snakker av erfaring.
Vis hele sitatet...
ikke for å være den personen, men du har ikke tenkt på at det kan hende at noen kaster mat i konteineren mens du sover og så lukter du rævva når du våkner?
Sitat av øyvind95 Vis innlegg
ikke for å være den personen, men du har ikke tenkt på at det kan hende at noen kaster mat i konteineren mens du sover og så lukter du rævva når du våkner?
Vis hele sitatet...
Eller at du sover på brukte sprøyter, glass skår og annet diverse skrot.
Sitat av øyvind95 Vis innlegg
ikke for å være den personen, men du har ikke tenkt på at det kan hende at noen kaster mat i konteineren mens du sover og så lukter du rævva når du våkner?
Vis hele sitatet...
Man legger seg jo selvsagt i pappsøppla. Det stinker kanskje litt gammal melk men med mindre du er skikkelig fisefin, funker det fett.
Fulle russ bryr seg sikkert ikke om hvor de kastet ting...
Sitat av ryansan Vis innlegg
Blir det ikke pisskaldt i telt nå da?
Vis hele sitatet...
Altså, det er ikke varmt men absolutt levelig. Bodde i telt da jeg var på landstreff selv back in the days; null stress i joggedress.
Det er forøverig fritt fram for å sette opp telt på området treffet foregår på, så finn deg et stille område eller en spot der andre også har telt og slå deg ned.
Sitat av øyvind95 Vis innlegg
Fulle russ bryr seg sikkert ikke om hvor de kastet ting...
Vis hele sitatet...
Bryr de seg nok til å finne en søppeldunk så tror jeg de bryr seg nok til å kaste i riktig dunk
Sitat av ryansan Vis innlegg
Tullingen meg kjøpte billetter til Landstreff Fredriksten. Glemte helt å bestille AirBnB, og nå er alt opptatt. Har faen ikke 2000 til hotell. Hvor kan jeg sove billig da, evt gratis hvis jeg er sneaky nok?

Takker alle for svar!
Vis hele sitatet...
https://www.booking.com/hotel/no/nes...79170615dca4X1

Hvis du gidder å pendle fra Moss til Halden og tilbake, så koster dette hotellet bare 900kr for 2 netter. Det tar rett under 1 time med tog eller så går det buss som bruker litt over 1 time til Halden. Bussen blir det billigste valget.