Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 900
Hei folk!

Spiller i en liten trio, hvor vi lager omtrent all slags type musikk. Her har vi snekkra sammen en liten instrumental, progressiv rock låt.

Har bare lyst til å dele - håper dere tar tida til å sjekke det ut og kommentere =)

http://www.youtube.com/watch?feature...&v=aRq8I4W23GM
Sist endret av Bassalf; 6. april 2013 kl. 19:21.
Ålreit lytting dette.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Synets dette var veldig bra jeg ^^
Takk folkens! Sjekk gjerne ut resten vi holder på med, det er mildt sagt - HELT i den andre retningen :P

Enn miksen/masteringa? Alt vell med den? Vi sleit litt med skarp en stund, men synes at den høres veldig fin ut nå - slår godt igjennom lydbildet.
Funka fjell det her. Likte "Reisen hjem" godt. Flott og se/høre ungdom som ikke bare sitter med sequenser og pc..

Kudos
Takk mann! Så fett at du sjekka ut det andre også =)

Hjemreise har på en måte blitt en av våre "slagere", fin låt - om jeg tør si så selv!

Ang sequencere, så gjøre jeg nok det også - bare ikke i dette bandet
Nye tider, vettu =)
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Genialt, god gammel prog, dette liker vi.

Av ren kurositet, har dere noen utstyrsliste ? Jeg er selv på utkikk etter både nye stompboxer og en ny gitar og jeg må si jeg likte lyden her.
Takk! Har noe god gammeldags bilspill-fusion inne på youtube også (Måseskrik, heter den :P) om du er interesert i det=)

Tjaa, kan alltids forhøre meg hva gitaristen vår eier og brukte på denne videoen, jeg selv er litt usikker..

Nå skal det sies at det ofte blir tatt for gitt at lik utstyr = lik lyd. Det er desverre ikke helt slik, bare mark knopfler høres ut som mark knopfler :P om du skjønner hva jeg mener =)
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av Bassalf Vis innlegg
Takk! Har noe god gammeldags bilspill-fusion inne på youtube også (Måseskrik, heter den :P) om du er interesert i det=)

Tjaa, kan alltids forhøre meg hva gitaristen vår eier og brukte på denne videoen, jeg selv er litt usikker..

Nå skal det sies at det ofte blir tatt for gitt at lik utstyr = lik lyd. Det er desverre ikke helt slik, bare mark knopfler høres ut som mark knopfler :P om du skjønner hva jeg mener =)
Vis hele sitatet...
Helt korrekt, men jeg hadde still sans for lyden.

Titter på Ibanez TS9 for tiden, men har en pocket metal muff selv allerede, er jo ca en trillion distortionpedaler der ute og jeg prøver å finne ut hvordan de alle høres ut.
Lyden til gitaristen er silke, så det skjønner jeg=)
Kan forhøre meg med han i morgen =)

ja det var distoration ja, et hav å ta av i alle fall! Greier absolutt ikke komme på i farten hva gitaristen bruker... Beklager.. :P
Denne sangen skal lastes ned.

Sue me!

Fortjent kp
Den er på tur opp på soundcloud (etter jobb/skoletid i dag er den oppe), du kan laste den ned derfra så mye du vil=))

Trenger ikke rippe youtube videoen altså, elendig lyd osv.

Haha, takk mann! =)