Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 546
Innenfor vanlig dance sjanger begge to ,men de er veldig forskjellige.

B.E.A.T
https://soundcloud.com/steenrns/steenrns-b-e-a-t

Yaluk Ashan
https://soundcloud.com/steenrns/steenrns-i-made-you

Håp om at dere liker ,god helg!
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Hahaha, likte B.E.A.T! Visste ikke at folk lagde Eurodance eller hva det heter lengre. Tar meg tilbake til 90-tallet ihvertfall!

Du har mastra den alt for mye btw. Ingen dynamikk i låta cirka. Jeg personlig syns det skal være rom for å utforske lydbildet osv, men dette blir litt for overkompressert eller hva det heter.
Sist endret av Dongerino; 5. april 2013 kl. 20:02.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Hahaha, likte B.E.A.T! Visste ikke at folk lagde Eurodance eller hva det heter lengre. Tar meg tilbake til 90-tallet ihvertfall!

Du har mastra den alt for mye btw. Ingen dynamikk i låta cirka. Jeg personlig syns det skal være rom for å utforske lydbildet osv, men dette blir litt for overkompressert eller hva det heter.
Vis hele sitatet...
Innimellom føles det som jeg er den eneste som fortsatt lager det

Kritikk som dette er det jeg virkelig er ute etter!
Men hva mener du med at låta mangler dynamikk? Hva ville du endret?
Er lydbildet for flatt?
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av SteenRNS Vis innlegg
Innimellom føles det som jeg er den eneste som fortsatt lager det

Kritikk som dette er det jeg virkelig er ute etter!
Men hva mener du med at låta mangler dynamikk? Hva ville du endret?
Er lydbildet for flatt?
Vis hele sitatet...
Syns lydbildet føles litt flatt ut ja, som om du har tatt en limiter og brukt den alt for kraftig på låta. Det trenger dog ikke å være så alt for ille til denne musikksjangeren hvis man tenker på "loudness war", men personlig liker jeg det ikke.

Likte heller ikke at du har fjerna kicken eller brukt et filter eller hva det er etter droppet, på 0:33 og flere steder i låta. Blir litt antiklimatisk føler jeg.

Hvordan er det du har mastra låta di egentlig?
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Syns lydbildet føles litt flatt ut ja, som om du har tatt en limiter og brukt den alt for kraftig på låta. Det trenger dog ikke å være så alt for ille til denne musikksjangeren hvis man tenker på "loudness war", men personlig liker jeg det ikke.

Likte heller ikke at du har fjerna kicken eller brukt et filter eller hva det er etter droppet, på 0:33 og flere steder i låta. Blir litt antiklimatisk føler jeg.

Hvordan er det du har mastra låta di egentlig?
Vis hele sitatet...
Mastering gjør brodern i Cubase ,men bare med standard instillinger.
Får opp lydnivået omtrent bare. Er antagelig selve miksen det er noe galt med og den står jeg for. Valgte å bare prøve noe nytt på overgangene. Får håpe noen andre liker de litt mer