Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2593
Hei jeg er ute etter noen gode komedier som ikke er alt for lange .. eventuelt sons of anarchy serien. Men finner ingen side der jeg kan se disse gratis. Finnes det?
Sitat av Rabbern Vis innlegg
Hei jeg er ute etter noen gode komedier som ikke er alt for lange .. eventuelt sons of anarchy serien. Men finner ingen side der jeg kan se disse gratis. Finnes det?
Vis hele sitatet...
Skal du først laste ned/se ulovlig er torrent å anbefale.
Er soa en komedie?
Sist endret av Mekistic420; 18. februar 2012 kl. 12:03.
Sitat av Mekistic420 Vis innlegg
Er soa en komedie?
Vis hele sitatet...
Hehe.. "Jeg er ute etter noen skikkelig skumle skrekkfilmer... Sånne sykt skumle grøssere. Eller noen gamle Mikke Mus-tegnefilmer. Eventuelt Ole Brumm.."

Til TS:
Alt av Jim Carrey! Har tidligere stilt meg samme spørsmål som deg, og opparbeidet meg en god liste over artige komedier, men jeg husker ikke så mye av den i farta, dessverre.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Kan du ikke se et par episoder av How I Met Your Mother? Tre episoder tilsvarer rundt en time.
Adam Sandler filmer, og svenske og danske komedier( I Kina spiser de hund, Adams æbler, Kopps, Gamle menn i nye biler osv.)
thepiratebay for torrents. Mer piratsnakk blir det ikke her...
Sitat av Armagedd0n Vis innlegg
thepiratebay for torrents. Mer piratsnakk blir det ikke her...
Vis hele sitatet...
Det er lov å diskutere temaet, så lenge det ikke er direkte henvisninger til hvor man kan finne piratkopiert materiale.

edit; Noe faktisk, du, henviser til.

TS:
Mr. Poppers penguins
Genial!
Sist endret av MrCryptical; 18. februar 2012 kl. 13:29.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Den Sorte Orm er kjempemorsomme
Dumb and Dumber, Superbad, Pineapple Express og Ace Ventura
Blue Mountain State!!!
Så nettopp Borat igjen her om dagen, hysterisk film.
Grown Ups, kan komme tilbake med mere senere.
Bruk forumets søkefunksjon. Det er mange gode tips der.
Sitat av apocalypse Vis innlegg
Bruk forumets søkefunksjon. Det er mange gode tips der.
Vis hele sitatet...
Og takket være denne tråden, er det enda fler.

Da det faktisk dukker opp filmer som enten blir laget eller kommer til overflaten siden sist en tråd hadde dette temaet.
Sitat av Seonerden Vis innlegg
Den Sorte Orm er kjempemorsomme
Vis hele sitatet...
Bedre kjent som Black Adder.
Duden som spiller mr.Bean spiller en sarkastisk taper i forskjellige tidsepoker. Andre i serien er blandt annet Hugh Laurie som spiller Doctor House.

Anbefaler til slutt Doctor House. Digger den sarkastiske drittunge humoren, de kreative kallenavnene og metodene til og putte i seg opiater.