Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1557
Heisann har ganske bra brunt liggende men det er så sinnsykt klissete at det er vanskelig å dele opp i jevne små klumper i fingrene, enten så smøres hasjen utenomrettslige fingrene mine eller så smuldrer den bare opp. Noe tips til å mekke med veldig klissete brunt? Å varme opp med lighter er litt vanskelig da jeg må være inne å mekke, i tillegg har jeg ikke grinder så får grinda opp heller.
Bruk en mekkeskål og gni den inn i tørr tobakk så den klistrer seg til det, med noe tørt utapå bitene er det lettere å dele de enda mindre. Eller så kan du rulle en tynn pølse av den til jointen.

Enjoy!
Trådstarter
Sitat av celtseus Vis innlegg
Bruk en mekkeskål og gni den inn i tørr tobakk så den klistrer seg til det, med noe tørt utapå bitene er det lettere å dele de enda mindre. Eller så kan du rulle en tynn pølse av den til jointen.

Enjoy!
Vis hele sitatet...
Takk for tips!
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Putt den i mikrobølgeovnen med tørr tobakk
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Putt den i mikrobølgeovnen med tørr tobakk
Vis hele sitatet...
Vil det ikke lukte veldig?
Anonym bruker
"Troende Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hvis ingen former for oppvarming er aktuelt hadde jeg bare revet av bit for bit i tobakken, det blir ikke optimalt men blir ikke mye bedre uten varme
Ikke bruk varme, legg den heller litt i kjøleskapet/fryseren så blir den hardere og lettere å dele opp uten at du sitter igjen med brune fingre.
tips for sticky fingre: gni de over nesa di. fettet fra nesa pleier å ta det��
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
varm hasj og tobakk i stekeovn på 100 grader i noen minuter på et fat eller i en skål kni med jevne mellomrom helt til det er jevnt blandet
Bare tull å varme klissete hasj. Bra forslag over her å gjøre den kaldere, og så knipe ut med fingrene.
Mvh
Psykedelisk bakverk
Som Revbatim sier - bruk fett fra neseryggen eller pannen. Gni fingrene du skal mekke med litt på nevnte steder, så er det bare å gni den inn uten oppvarming dersom den er seig
morkakespisende
Sitat av Revbatim Vis innlegg
tips for sticky fingre: gni de over nesa di. fettet fra nesa pleier å ta det��
Vis hele sitatet...
Hva, fy, jeg har aldri prøvd dette, genialt
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Idek13378 Vis innlegg
Vil det ikke lukte veldig?
Vis hele sitatet...
Du må grave hasjen ned i tobakken og varme den i mikroen.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Revbatim Vis innlegg
tips for sticky fingre: gni de over nesa di. fettet fra nesa pleier å ta det��
Vis hele sitatet...
Beklager sent svar men fyf det der er genialt.
Anonym bruker
"Lykkelig Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Idek13378 Vis innlegg
Beklager sent svar men fyf det der er genialt.
Vis hele sitatet...
Det funker bra, men noen kan synes det er litt ekkelt og få med hudrester i hasjen/hasjrester på nesa
Har selv gjort det ett par ganger, men har kompiser som rynker litt på nesa når jeg forteller at det funker
Liker best å varme hasjen i mikroen og blande med tobakk jevnt selv ass. Har en liten skrutrekker jeg kun har brukt til mekking av joints, bruker bakenden på den og en tom snusboks som en jalla morter. Varmer i 5 - 10 sekunder før jeg blander, rinse and repeat til alt er så jevnt som jeg liker det. Men jeg er litt spesiell på hvordan jeg liker jointene mine rulla lol. Men jeg slipper å ta fingrene noe særlig nedi hasjen.

Hardere hasj mekker jeg pellets ut av når jeg ikke gidder overnevnte metode.
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har en samme klissete faanskap selv,gelato,jeg legger den bare oppi tobakken å varmer me lighter den er umulig å holde på me men den går utrolig nokk ganske greit å mekke må gå over en tur å kansje rive opp noen små biter