Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 639
Hei.

Jeg er fullstendig klar over manglende produksjonsverdi, men har alltid hatt en forsvarsmekanisme man kan beskrive som "hvis jeg ikke gjør mitt beste, så har jeg en unnskyldning hvis de ikke liker det". Prøver å slutte med det.

https://open.spotify.com/album/0Ueze...TVuh4th7HTKPhA

Er det noe potensial her?
Hvordan tenker dere jeg kan gjøre det bedre fremover?

Tusen takk, setter også pris på å høre at jeg suger

Mvh
Musikken kunne ikke vært lengre unna min smak yet somehow syntes jeg det var veldig bra :> kul musikk med mye orginalitet. Keep it up
Trådstarter
21 1
Sitat av CrumblingPlush Vis innlegg
Musikken kunne ikke vært lengre unna min smak yet somehow syntes jeg det var veldig bra :> kul musikk med mye orginalitet. Keep it up
Vis hele sitatet...
Takk
▼ ... noen uker senere ... ▼
"hvis jeg ikke gjør mitt beste, så har jeg en unnskyldning hvis de ikke liker det". Prøver å slutte med det.

Herlig attitude! Musikken er også langt fra min smak, men det er tydelig at du gir alt av deg selv. Det er essensielt for at de som liker slik musikk, liker din.