Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  56 8073
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Om du virkelig tror du er i livsfare så tenker jeg du bruker 35k av dine crypto's på en lokal 1% MC klubb og lar dem ordne dette i kulissene. Lever dopet der og også retter du heller opp ryggen å retter nesen etter videre skolegang. Slipper ihvertfall å gå rundt å være livredd for fyren om han igjen er livredd for en gjeng joviale trøndere.
Vis hele sitatet...
Jeg har aldri vanket i kriminelle miljøer og kan ingen ting om de, men kan ikke konsekvensen av dette fort bli at 1% gutta beholder
dopet og deretter driter i både TS og eieren av heroinet? Er jo del spenn i 500g.
Har du testa stoffet med kit og bekreftet at dette er heroin?
Hva vet denne personen om deg?
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Jeg har aldri vanket i kriminelle miljøer og kan ingen ting om de, men kan ikke konsekvensen av dette fort bli at 1% gutta beholder
dopet og deretter driter i både TS og eieren av heroinet? Er jo del spenn i 500g.
Vis hele sitatet...
Vell i mitt hodet var de 500g en del av betalingen for og holde han under oppsyn. Men for all del de kan ta alt og ikke stille opp men ihvertfall jeg tenker at verden er basert på tillit og samarbeid.
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Om du virkelig tror du er i livsfare så tenker jeg du bruker 35k av dine crypto's på en lokal 1% MC klubb og lar dem ordne dette i kulissene. Lever dopet der og også retter du heller opp ryggen å retter nesen etter videre skolegang. Slipper ihvertfall å gå rundt å være livredd for fyren om han igjen er livredd for en gjeng joviale trøndere.
Vis hele sitatet...
Hadde ikke gjort dette med mindre jeg
Var litt bekjent med noen innen de Mc Klubbene. Mye mulig de bare tar pengene uten å gjøre noe.

Grav de ned gi han du er redd kordinasjonene når han spørr om heroinen.

Aldri slipp han inn I leiligheten din eller heng med han igjen. .

Om du er veldig redd kan du kjøpe en pistol svart eller ta jegerprøven å gå til innkjøp av en pumpehagle og ammo ha det liggende ferdig ladd.
Det Burde gi deg bedre nattesøvn
Sitat av easethepain Vis innlegg
Det kriminelle miljøet som TS er i handler ikke om å være voksen, det handler om å sette hardt mot hardt.

Dette regner jeg med du vet godt, da du sannsynligvis har vanket rundt i det selv, som de fleste av oss her.

Miljøet baserer seg mye på frykt og redsel, og hvis ts vil havne på rett side av situasjonen så oppfordrer jeg han definitivt til å stå med rak ryggrad og gjøre det som må til. Og det å skremme noen som driver å (potensielt) utpresser noen på en slik måte, er ikke lett, og det jeg sier er at da burde man gjøre det ordentlig og vise at man ikke kødder
Vis hele sitatet...
Hadde du hatt den minste aning om hva du snakker om så hadde du visst at dette "miljøet" er fult av psykopater som ikke er nevneverdig redde for en spinkel kar med pistol. Kommer du med én så kommer de med to, osv.
Og skal du først bruke våpen så bør du vær klar for å trekke av også, for hva gjør du om han bare ler av deg?
Sitat av Palumboism Vis innlegg
Hadde ikke gjort dette med mindre jeg
Var litt bekjent med noen innen de Mc Klubbene. Mye mulig de bare tar pengene uten å gjøre noe.

Grav de ned gi han du er redd kordinasjonene når han spørr om heroinen.

Aldri slipp han inn I leiligheten din eller heng med han igjen. .

Om du er veldig redd kan du kjøpe en pistol svart eller ta jegerprøven å gå til innkjøp av en pumpehagle og ammo ha det liggende ferdig ladd.
Det Burde gi deg bedre nattesøvn
Vis hele sitatet...
Overnervøse typer og skytevåpen høres ut som oppskrift på god nattesøvn ja..
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Overnervøse typer og skytevåpen høres ut som oppskrift på god nattesøvn ja..
Vis hele sitatet...
Jeg hadde værtfall sovet bedre av det I samme situasjon. Men ja kan slå begge veier egentlig avhengig av person.