Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 643
Heisann.

Har i det siste prøvd meg på noen låter innenfor ambient relaxation, men tror denne siste endte mer innenfor klassisk popish.

Er spent på om dette faller i smak? Får du assosiasjoner til noe når du hører låta? Og hvilken sjanger mener du dette tilhører?

https://www.youtube.com/watch?v=3yxQt-DRuqI
Sist endret av MadSky; 15. september 2022 kl. 01:05.
Får litt The Album Leaf-stemning. Sjekk ut albumet In A Safe Place. Har egentlig ikke hørt på det på kjempelenge, men lyttet mye som tenåring! ��
Sitat av Asket Vis innlegg
Får litt The Album Leaf-stemning. Sjekk ut albumet In A Safe Place. Har egentlig ikke hørt på det på kjempelenge, men lyttet mye som tenåring! ��
Vis hele sitatet...
Kult! Har hørt litt på dem jeg også, men ei stund siden nå. Husker spesielt låta Twentytwofourteen fra dette albumet. Synes det er gøy at låta gir deg The Album Leaf stemning, da er jeg kanskje inne på noe som kan jobbes videre med