Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1257
Noen som bruker det? Hvor bestiller dere ifra såfall?
Bruker, men pleier å få venner som er i Polen en gang i mnd til å kjøpe med til meg. Har ikke turt å bestille
Er det ulovlig å bestille??
Krs damp har fått engangs, men uten nikotin.
Jeg fikk engangsvapen (m/nikotin) som jeg bestilte fra Sverige ca 6-7 dager etter bestilt. Vet ikke om det var flaks eller om norske tollere ikke bryr seg? Den var ihvertfall toll-sjekket i Sverige (ikke i Norge såvidt jeg kunne se). Det stod utenpå brevet hva innholdet var (engangsvape, og at den inneholdt nikotin).
Bestill på evaeske.no
Sitat av Freskern Vis innlegg
Bestill på evaeske.no
Vis hele sitatet...
Vås, den siden Freskern refererer til har ca 100 færre produkt og dem produktene dem har er over 130% dyrere en wolfvapes.co.uk

Uansett så selges ikke engangsvapes med nikotin i Norge, selv om selskapet eier et norsk domene går produktet gjennom tollen uansett. (Langt fra alle pakkene blir importbehandla)

Anbefaler og handle evapes med 3500 trekk da det er mye billigere og smaken er nøyaktig det samme som på 600 vapes. Finnes også vapes med lading som tar opp mot 10000 trekk men personlig syns jeg smaken er mye bedre på 3500 vapes.

http://ninjavapes.co.uk er best når det gjelder pris, mens http://wolfvapes.co.uk har et noe bedre utvalg av store engangsvapes.

Sitat av dinegenfiselukt Vis innlegg
Jeg fikk engangsvapen (m/nikotin) som jeg bestilte fra Sverige ca 6-7 dager etter bestilt. Vet ikke om det var flaks eller om norske tollere ikke bryr seg? Den var ihvertfall toll-sjekket i Sverige (ikke i Norge såvidt jeg kunne se). Det stod utenpå brevet hva innholdet var (engangsvape, og at den inneholdt nikotin).
Vis hele sitatet...
Det er helt tilfeldig, alt fra utlandet går til Lørenskog men langt fra alle pakker blir importbehandlet, om dem blir det må du bare betale moms for det du har bestilt. Har hatt over 20 pakker som har vært innom importbehandling og ingen har blitt beslaglagt så er lovlig å bestille for eget bruk.
Sist endret av Stianiver; 9. september 2022 kl. 15:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.