Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 637
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg vet at det som selges av Rivotril nå er fake om du ikke har veldig gode kontakter. Ser det på trykket på pillene , alt fra for stort 2 tall så de toucher prikkene eller for stor Rocheskrift eller dybde på trykk.

Jeg har vel vært borti flere varianter men aner ikke om det kun har vært fake da det er virkestoff i dem. Det jeg lurer på er hvor raskt smelter en ekte Rivotril under tunga og hvordan er konsistensen?. Jeg har hatt alt fra de som løses opp så fort du har putta dem i munnen til en som sakte men sikkert løste seg opp etter 15 min. Skal den være litt hard og med det mener jeg ikke som vanlige piller fordi den smelter jo etterhvert eller skal den være så lettsmelta at den nesten går i oppløsning med en gang du legger den under tunga?
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Den skal holde en stund under tungen. De sukkerpillene som løser seg opp med en gang er fake.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Den skal holde en stund under tungen. De sukkerpillene som løser seg opp med en gang er fake.
Vis hele sitatet...
Ok , takk for svar
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har faktisk ikke opplevd å få fake rivotril fra gata, men har ikke handla under corona så kan hende det er mye bøff i omløp nå vet ikke. Rivotrilen jeg har fått funker som f og løser seg opp etter fem minutter, men er litt harde å tygge. Rivotril er ikke veldig harde derfor kommer de som foreskrevet i glass med bomull oppi, bomullsdotten er for at tablettene ikke skal knekke og gå biter av av at glasset ristes i frakt til og fra. Mange andre piller som er hardere som ikke kommer med bomullsdott nettopp fordi dem er hardere og ikke trenger den beskyttelsen.

Kan være at det er xanax du har fått istedet kanskje? De er enda hardere og bruker lenger tid på å løse seg opp.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har faktisk ikke opplevd å få fake rivotril fra gata, men har ikke handla under corona så kan hende det er mye bøff i omløp nå vet ikke. Rivotrilen jeg har fått funker som f og løser seg opp etter fem minutter, men er litt harde å tygge. Rivotril er ikke veldig harde derfor kommer de som foreskrevet i glass med bomull oppi, bomullsdotten er for at tablettene ikke skal knekke og gå biter av av at glasset ristes i frakt til og fra. Mange andre piller som er hardere som ikke kommer med bomullsdott nettopp fordi dem er hardere og ikke trenger den beskyttelsen.

Kan være at det er xanax du har fått istedet kanskje? De er enda hardere og bruker lenger tid på å løse seg opp.
Vis hele sitatet...
Hei , jeg ser det på merkinga av pillene at de ikke er ekte. Sammenligner med de fra Roche så er helt sikker på at det er Rivotril. Har erfaring med xanax og smaken er noe av den jævligste du kan smake mens Rivotril smaker sukkertøy
Xanax 2mg kommer også med bomull som beskyttelse. Jeg ville om jeg var deg bare sjekke fake vs ekte Rivotril på bilde når du skaffer det igjen , bare for å se om de er ekte. For det er virkestoff i de fake , men det kan være mindre f.eks enn i de ekte