Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1389
https://mineralbutikken.com

Skulle handla noe vitaminer fra den. Men er siden seriøs tror dere?
Om den er helt seriøs er vanskelig å si, men:

De har ingen kontaktinfo på siden. Går du inn på 'om oss' og 'kontakt oss' så er det ikke slik det normalt skal være. I tillegg er det noen skriveleifer her og der.

De/ hun er registrert i momsregisteret. Det er registrert som et ENK innen undervisning.

https://www.proff.no/selskap/bedre-h...g/IF77VB910KR/
Trådstarter
Sitat av ReaktivX Vis innlegg
Om den er helt seriøs er vanskelig å si, men:

De har ingen kontaktinfo på siden. Går du inn på 'om oss' og 'kontakt oss' så er det ikke slik det normalt skal være. I tillegg er det noen skriveleifer her og der.

De/ hun er registrert i momsregisteret. Det er registrert som et ENK innen undervisning.

https://www.proff.no/selskap/bedre-h...g/IF77VB910KR/
Vis hele sitatet...
Er mineralbutikken den samme bedriften som den du linker til der?
Trådstarter
Sitat av Antiex Vis innlegg
Legit
Vis hele sitatet...
Hvorfor tror du det? Handla der før?
Sist endret av meitemark; 8. september 2022 kl. 11:46.
Jeg søkte på organisasjonsnummeret på websiden til mineralbutikken.

Det ser ut som det kanskje er en PT eller healer som har ekspandert (?)
Trådstarter
Sitat av ReaktivX Vis innlegg
Jeg søkte på organisasjonsnummeret på websiden til mineralbutikken.

Det ser ut som det kanskje er en PT eller healer som har ekspandert (?)
Vis hele sitatet...
Ser ut som Liv Irene Halvorsen styrer nettbutikken ja Om du går inn på Mineralbutikken sin facebook side, så ser du jo at flere folk kommenterer i kommentarfeltet under varene.

Men står ikke noe på kontakt oss på siden. Det er jo litt sketchy.

Hva tenker dere andre?
Sist endret av cansas; 28. juni 2020 kl. 20:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Dama fremstår som en smule rivruskende gal. Vaksinemotstander, mot lett produkter, er imot bruk av medisin, oppfordrer folk til å utelukkende spise kjøtt, konspirasjonsteorier mot Bill Gates, konspirasjonsteorier knyttet til Korona. Produktene som selges på siden vil antageligvis dukke opp, man kan også fint anta at produktbeskrivelsen bare er tull. Personlig ville jeg ikke handlet på den siden ettersom dama ender opp med en viss sum av pengene, og som kunde kan man ende opp med et totalt ubrukelig produkt.
Trådstarter
Sitat av Larsiii Vis innlegg
Dama fremstår som en smule rivruskende gal. Vaksinemotstander, mot lett produkter, er imot bruk av medisin, oppfordrer folk til å utelukkende spise kjøtt, konspirasjonsteorier mot Bill Gates, konspirasjonsteorier knyttet til Korona. Produktene som selges på siden vil antageligvis dukke opp, man kan også fint anta at produktbeskrivelsen bare er tull. Personlig ville jeg ikke handlet på den siden ettersom dama ender opp med en viss sum av pengene, og som kunde kan man ende opp med et totalt ubrukelig produkt.
Vis hele sitatet...
Jeg har handlet det ene produktet hos andre, så vet hva det er godt for.

Bekymringen min er om det kommer fram