Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1236
Hadde en bekjent som alltid tok speeden og tilsatte ovnstørka magnesium sulfat(MgSO4) OG ether I amfetaminen. Av og til flytene adrenalin (var det de kalte det hvertfall, må stjeles fra spesielle legekontor). Som sprøytebruker syntes jeg at det som ble resultatet til slutt alltid var skikkelig fin og sette iv, fikk liksom kraftig rush og gass/ prikking i halsen. Har selv tatt rein amf og tilsatt MgSO4.7H2O, altså Epsom salt da MgSO4 er mye værre å blande i vannet og blir varmt og så klumper det seg lett. Har ikke brukt eter eller adrenalin og merker at jeg får litt den samme følelsen av bare magnesiumen men langt i fra så kraftig som med den han lagde.

Uansett! Er det noen som vet om den der hode koker, og gass aktig følelsen har sammenheng med Eter / adrenalin?? Jeg skyter sjeldnere enn før og går hele dagen på 0.5 hvis jeg vil. Men savner den intense følelsen. Noen som skjønner hva jeg mener? Er det mulig at den tørkede magnesiumen absorberer løsemiddelet eller no istedenfor at det bare forsvinner i lufta? Og at begge deler (eter og MgO4) bidrar til denne "rushet "? Kjedelig når amfen er så rein at du ikke kjenner den kicke skal jeg være ærlig. Skal ikke selge dette men kommer til å prøve det selv uansett derfor jeg vil høre om noen som faktisk vet dette kan gi et svar?. Og nei takk jeg trenger ikke bli fortalt at sprøyter, gass og urein vare er farlig, skal du absolutt skrive noe slikt, så svar gjerne på spørsmålet allikevel da det er dette innlegget handler om. Tusen takk til alle som har informasjon og dele om dette. Er til eget bruk ikke selges til.andre.
Sist endret av Bluesky_; 12. april 2020 kl. 10:37.
ingen som vet om dietyleter (den som er i startgass) gir denne følelsen?
Jeg aner ikke, men kan godt huske at venner av som skøyt peppern ofte prata om at de fikk en spesiell smak i munnen om den var bra, eller ikke. Om startgassen spiller noen rolle der ikke godt å si.