Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3278
Heisann.

Tar greit lang tid mellom postene mine her inne for tida.
Men man er da støtt og stadig på tur og noen ganger er ting såpass interessant at jeg velger å lage små filmer ut av det

Kom over denne bunkeren nylig.

Det var opprinnelig en gruve og går ganske langt ned i berget og delvis bak en stor foss.

Da tyskerne var her fant de ut at de ville kontrollere alt som skjedde ved elva/fossen og de bygde da gruven om til en bunker.

Her er en film jeg laga for de som vil se.

Please enjoy

https://youtu.be/RHyz8kPlOjQ
Kul plass Mer video takk
Dette var spennende! Hvor i landet er dette?
Rått! Bra laget video også
Skulle ønske lykten din hadde vært litt kraftigere og lyst opp mer.

Artig sted
Dette så jo veldig kult ut men plager meg at jeg ikke har noen anelse om hvor dette er ;-)
Sitat av i7cpuftw Vis innlegg
Dette var spennende! Hvor i landet er dette?
Vis hele sitatet...
Enig, det var spennende
Vi er på østlandet

Sitat av Hutch Vis innlegg
Rått! Bra laget video også
Vis hele sitatet...
Tusen takk

Sitat av Pope Vis innlegg
Skulle ønske lykten din hadde vært litt kraftigere og lyst opp mer.

Artig sted
Vis hele sitatet...
Jeg er helt enig med deg.
Som jeg skrev i tekst i videoen også; hovedlampa my bestemte seg for å ikke virke da jeg var der nede, så jeg måtte gå over til en av backup lampene mine, og den er ikke spesielt god.

Sitat av Jerazol Vis innlegg
Dette så jo veldig kult ut men plager meg at jeg ikke har noen anelse om hvor dette er ;-)
Vis hele sitatet...
Mye som ordner seg for urbexere jeg vet jeg kan stole på
Sist endret av olavXO; 26. oktober 2015 kl. 20:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Fack, dette stedet var rått! Spennende video
Kult! Og kule videoer du har på kanalen din Abonnerer, så håper å se mer!
Artig video og spennende sted, men jeg synes det så mere ut som en tunnel med mulighet for å kunne stenge den av fremfor en bunker.
Har du sjekket på riksarkivet om denne står nevnt i noen etterretnings rapporter?