Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2035
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hei hr en del xanor 1mg blåe. neste uke skal jeg holde foredrag på jobben. for kraftig angst av å prate når alle øyne er på meg, er redd for å få angst anfall så jeg kjøpte meg noen xanor 1mg. hva slags dosering burde fungere på en uten toleranse, vil heller ikke framstå ruset.
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke ta xanor/xanax når du ikke vil fremstå ruset! 10-15mg sobril er det du skal gå for til en sammenheng som dette!
Eller øve foran speilet og ikke ta deg så høytidelig og ikke ta noe rus
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Prøv en halv en gang før, så du vet hva du kan forvente. Mer er unødvendig til formålet.
Sist endret av Mekkern; 15. juli 2020 kl. 18:33.
Jeg ville startet på en kvart uten tolleranse.
en halv blå en tipper jeg går fint, går muligens fint med en hel en også (1mg) så lenge du holder deg langt unna alkohol og/eller andre rusmidler. Men som sagt prøv med en halv (0.5mg)
Støtter at du ikke bør ta mer en halv en. Jeg har sett folk endre nesten totalt adferd på bare 1mg Xanor. Selv om de kansje er underrepresentert er det best å være på den sikre siden.
bare for å nevne deler du de opp smaker de dritt
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Sitat av spider_man Vis innlegg
bare for å nevne deler du de opp smaker de dritt
Vis hele sitatet...
Er bare å svelge ned med noe drikke så går det greit, men, ja de er bitre.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei.

Hvordan er funksjonen på Xanor VS Sobril? Tenker opp mot angst, ikke rus.

Hvor lang tid ca før virkning. Opplever man effekten annerledes enn ved Sobril?

Ved feks 0.5mg inntak. Hvor lang tid vil det fungere mot angst?
Xanor er mot panikkanfall, funker relativt fort, type 15 min. Holder mer nokk med 0,5-1mg om du ikke har toleranse.

Sobril er vell den mildeste og snilleste av alle benzo'er. 1x 25mg bør holde uten toleranse, tar mye lengre tid før den virker inn, type 1-2timer men varer lengre enn xanor. Så er det for angst og ikke panikkanfall ville jeg heller anbefalt sobril.

Edit: PS! Ikke drikk alkohol i nærmeste framtid etter inntakk av benzo, da ender det som regel gale. Hold deg å unna kjøretøy, er ikke sikker på hva grensen er på som er lov og ikke, men anbefaler uansett å holde deg unna kjøring.

Edit2: Om du ikke vil framstå som ruset, så hold deg unna xanor om du ikke har toleranse og om du virkelig må, ta 12,5mg sobril å heller fyll på med 12,5mg til etter en times tid om angsten ikke har begynt å dempe seg.
Sist endret av eRixn; 27. juli 2020 kl. 17:12.