Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1173
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Idag har jeg tatt 1 blå valium, 1 neurontin, 2 Bensedin og 1 stesolid.
Drukket to cider. Merker ingenting...

Har ikke spist benzo på en uke og er ikke storspiser heller!
Tar i ny og ne. Har hørt at folk pæser ut etter mindre liksom så skjønner ikke helt.
Anonym bruker
"Villig Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sikker på at du ikke er mer ruset enn du er klar over? Merker som regel ikke hvor påvirket jeg har vært før etterpå.

Uten angst merker man gjerne ikke så mye heller. Det beste med benzo for meg er fraværet av angst. Det er en deilig rus i seg selv for noen som sliter med mye uro.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg har angst som faen og det er derfor jeg foretrekker benzo.
Skjønte faktisk at «sikker på du ikke er mer ruset enn du er klar over» kommentar kom :’D

Meget frustrerende faktisk. Tenkte å ha en skikkelig chillkveld og egentlig bare pæse ut... Men sikkert ikke vits i å proppe i seg mer heller ??
Sovna du eller
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De pillene gir ikke rusfølelse sånn man forventer og er vant med at man kan kjenne rusen fra hasj eller andre ting. Du er nok rusa men kjenner og gjenkjenner det ikke.