Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1749
skyter amfetamin og har fått det til å fungere å varme i skje med vannn. Men går også ann uten å varme under? Varmen gjør at speeden absorberes 100% i vannet. derimot gjør ikke det uten vann. Men er det noe forskjell? kjenner ingenting uansett. noen som vet?
Aldri skyti pepper sjøl, men kjenner mange som har gjort det. Aldri sett noen varme det opp under mekking.
Trådstarter
2 0
Sitat av susiserken Vis innlegg
Aldri skyti pepper sjøl, men kjenner mange som har gjort det. Aldri sett noen varme det opp under mekking.
Vis hele sitatet...
Klarer virkelig ikke finne noe svar på dette. Har hørt forskjellige fra flere parter
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av TwoFacedM Vis innlegg
Klarer virkelig ikke finne noe svar på dette. Har hørt forskjellige fra flere parter
Vis hele sitatet...
Speed er vannløsende så må være noe annet groms i speeden som ikke løses opp når du blander det med vann
Nei, tror ikke det.

Når du mekker heroin og amf i samme smell får du fort dette problemet Når sant skal sies har jeg aldri funnet noe absolutt svar på det selv, så jeg har egentlig for vane å alltid mekke heroen først og så tilsette amfen. Men har vært ganger omstendighetene har medført reversert rekkefølge - kan med 90% sikkerhet si at litt oppkok ikke ødelegger amf i merkbar grad.

Når jeg tenker meg om så har jeg fått besked om å varme opp speed før for å få den til å løse seg. Har prøvd forgjeves å forklare at det som evnt løser seg kun under oppvarming ikke er speed og ikke er noe du vil ha i smellen din uansett, men det kan vel deduseres til at narkiser som varmer opp speed ikke har merket noe degradering av potensen, dem heller..
Sist endret av Tøffetom; 26. mars 2020 kl. 00:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Vet ikke ved hvilken temp det er men speeden kan bli helt eller delvis ødelagt ved for mye varme. Selv om det ikke kan bli mer enn 100 grader i vannet, kan selve metallet i skjea bli mye varmere. I tillegg så er det ikke bra å skyte noe i blodet over 35 grader. Det kan og være noe bøff i speeden er løselig med vann ved høy nok temperatur men at det blir fast form når det kjøler seg ned. Du vil ikke at den varme speeden skal stivne til fast materie inni blodsystemet. Har du brukt sprøyter før eller bare prøver du deg frem?

Du bør helst bruke romtemperatur på vannet. Kan også koke vann først uten speed i, dra opp og så bruke det varme vannet til å lage smellen. Da blir det litt lettere å blande, og nesten kaldt nok innen du er ferdig hvertfall. Dreper bakterier å koke, men kan likegodt bruke vannkoker på en liter og bruke nedkjølt vann. Husk at du MÅ BRUKE FILTER. Er bare å lage en liten ball av bomull, pads og qtip kan og brukes(river av bomullen) ca størrelse med en ert.

Uansett du tar speeden du skal bruke i et eggeglass, skyter vann ifra sprøyta oppi, og så tar du en ny nålehatt eller drar ut stempelet og bruker det til å blande. Knus samtidig alle klumper, og rør en god stund. Undersida brusbokser er fin fordi de har kanter og buler ned i midten. Når alt er løst opp så godt som mulig slipper du bomullen nedi midten. Så tar du tuppen av pumpa inn i ballen og drar opp. Hold mest mulig loddrett og ikke press for hardt ned med en gang. Når du drar opp kan det være du må holde stempelet litt mens vannet stiger sakte oppover. Når det kommer luftbobler ser og hører du at det er tomt. Noen typer speed vil bli helt løst opp og gå rett igjennom filteret mens andre typer så kan det bli sånn hvitt som henger igjen i boksen og filteret som ikke ble med vannet. Det som ikke kommer med er ikke speed heller, og bør uansett ikke skytes så det går fint at ikke alt er med. Snu tuppen opp og press ut lufta fra sprøyta ,knips for boblene skal gå vekk. Ta på nål og press bittegrann til så også den lufta går ut men spar en mm til blod.

Er væsken veldig grumsete rens på nyttt. er det en liten ubåt som flyter rundt kan du bare presse væsken gjennom en nål til en ny pumpe før du setter den. Jeg anbefaler sterkt å kjøpe 0.22 micron wheel filter om du kan, bruker alltid dette selv koster 30kr for 100 på wish

Edit selvom speedn teoretisk ikke tåler for mye vamre, kan jeg bekrefte at det funker tilnærmet like bra med kokt speed. Men og at samme mengde som blir filtrert uten koking funker omtrent likt det og. Gjorde dette før jeg tok meg sammen og fikk god hygiene og alltid bruker rent produkt og utstyr fordi da lever man gjerne noen år lengre
Sist endret av Bluesky_; 26. mars 2020 kl. 00:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har jeg hatt skikkelig marengs-amf så har jeg av og til putta litt i ei pipe og trekt. Vær forsiktig med lighteren og trekkene. Det blir brunt og begynner og koke og dampe veldig og det er det som er det deilige. Etter noen av disse trekkene så begynner røyken å få en helt annen karakter og det bobler ikke så mye mer, nå svir du bare amfen. Poenget var altså å fordampe virkestoffene. Hvor effektivt det påståelig er vet jeg ikke, men jeg synes at det er veldig deilig av og til selv om man sløser ganske mye netto effekt.