Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 4217
God dag, skal reise strekningen Oslo - Trondheim idag. Kom på at jeg har legitimasjonen min liggende hjemme. Vil dette føre til store problemer? Har med meg en reisebag også.

Og ja, testet google.
Hvilke søkeord brukte du? Helt ærlig.

Første treff: http://www.abcnyheter.no/node/33069

Fra nyttår må du vise legitimasjon ved innsjekking og ombordstigning også når du reiser med fly innenlands.
Vis hele sitatet...

Dette er fra 2006, men antar det er slik enda.
Sist endret av s1gh; 18. februar 2010 kl. 14:30.
Ja, du må ha leg
Sist endret av Dimergon; 18. februar 2010 kl. 14:31.
er 15 år, reiste alene med fly innlands, de spurte bare etter fult navn, jeg svarte med fult navn. Fikk fly uten noe form for legitimasjon. Var jeg heldig da?
Sitat av www2 Vis innlegg
er 15 år, reiste alene med fly innlands, de spurte bare etter fult navn, jeg svarte med fult navn. Fikk fly uten noe form for legitimasjon. Var jeg heldig da?
Vis hele sitatet...

Hadde du innsjekket bagasje? For jeg mener at det skal telle for noe, jeg viste ikke legitimasjon på en flight til Trondheim, men hadde da bare håndbagasje.
Bankkort med bilde på skal fungere helt fint i slike tilfeller.
jeg gikk til en av de som satt bak disken som hjelper deg med innsjekking, å sa jeg trengte flybilletten min å at jeg måtte sjekke inn bagasjen. Hun spurte etter navnet mitt, jeg sa navnet mitt, hun ga meg billettene mine, tok et svært klistremerke på bagasjen, så man vet hvor det skal. jeg gikk videre sjekket inn, gikk på flyet.
Det samme var det på veien inn.'
jeg viste ingen form for legitimasjon, bankort, pass eller lingnende.
Sist endret av Gt&Hoo; 18. februar 2010 kl. 15:38.