Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1071
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I dag har jeg tatt for mye sobril. 60 mg kanskje 75 mg. Litt fordelt utover dagen. Har ikke holdt ut den uroen jeg har følt på når jeg ikke har hatt det. Har opparbeida meg en toleranse. Gruer meg veldig til et møte jeg skal ha i morgen i psykiatrien. Tok to kl 15 mgs kl 3 i dag, venta litt og tok en til. Så tok jeg 30 mg nå for en halvtime siden. Spørsmålet er om jeg fortsatt kan stille opp på møtet som er kl 9 i morgen? Har tenkt å fortelle om problemene med sobril.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke fortell.. da mister du resepten på sobril.
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar.
Men det er jo litt det som er meningen, at jeg ikke bør ha sobril når jeg ikke klarer å administrere den riktig.
Jeg er klar over at det blir en konsekvens.. Og jeg har hatt god bruk for den i mange sammenhenger. Men når jeg har valgt å misbruke medisinen bør jeg ta konsekvensene. Legen er i ferd med å trappe meg ned på medisinen uansett, så jeg tror hun er klar over problemet.
Anonym bruker
"Lysten Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja du kan fint dra på møtet i morgen, men du bør sette klokka på ring mange ganger for du kommer til å være veldig trøtt når du våkner. Ta deg en kald dusj i morgen tidlig. Og legg deg til å sove nå.
Lurt å fortelle om avhengigheten din ja. Lykke til!
Sobril kan være skummelt, særlig når du begynner å opparbeide deg en toleranse. Veldig bra at du er klar over problemet, og at du ønsker å få hjelp til det!
Sier ellers som personen over her: Du kommer til å være veldig trøtt. De gangene jeg tar sobril, så er det helst om kvelden når jeg har for mye uro til å falle til ro og sovne. Da må jeg gjerne ha et par timer ekstra på øret, ettersom hangoveren på sobril er såpass påtagende, men det vet du sikkert om du har tatt det en stund.
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Neida , inntok 450mg valium på 3-4 dager , helt fon nå Ikke la det bli en hverdagsgreie
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Neida , inntok 450mg valium på 3-4 dager , helt fon nå Ikke la det bli en hverdagsgreie
Vis hele sitatet...
du er gal
Det går nok bra, bare dra på møtet du ☺️