Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 864
Jeg er bare nysgjerrig så ville spørre om noen her vet. En jeg kjenner har vært rusfri i 4 år, sier hun. Forrige uke fikk jeg se attest for at hun kan få sertifikatet tilbake. Hun fikk det med begrensning på 1 år. Jeg spurte samboeren min om dette, hva det betydde og da sa han at hun har vist rene rusprøver i 6 mnd og da får de attest som varer 1 år om gangen.

Vil det si at hun jeg kjenner ikke har vært ærlig ang å ha vært rusfri i så mange år? Jeg har lenge lurt om hun lyger, for hun i perioder oppfører seg rart. Hun går på lar og får medisin der, men sier hun har vært rusfri på sitt 4 år nå, altså ikke hatt sidemissbruk.

Men hvis hun kunne vist i 4 år rusfrihet, ville ikke hun da fått sertifikatet tilbake varig?
fy faen for en oppførsel, pass på deg selv..
Trådstarter
5 0
Sitat av Opponent Vis innlegg
fy faen for en oppførsel, pass på deg selv..
Vis hele sitatet...
Lyver hun til meg?
2pac alive in serbia
frilansloser's Avatar
https://rusinfo.no/aktuelt/forerkort...ortet-tilbake/

Du får trekke egne konklusjoner.
Sitat av Nysgjerrig_1 Vis innlegg
Lyver hun til meg?
Vis hele sitatet...
Det vil bare si at hun har levert rusfrie prøver i de siste 6 mnd. Det betyr ikke at hun ikke har vært rusfri i 4 år.

hun kan ha ventet f.eks i 3.5 år før hun begynte levere prøver av forskjellige grunner - penger- lyst-behov osv.

Du bør ikke være så skeptisk til vennene dine. Og det er uansett ikke din sak om hun har vært rusfri i 6mnd, - 4 år eller 2 år. hun er uansett rusfri nå.

Måten du resonerer på sier meg at du leter etter feil ved oppførselen til folk - sansynligvis for å skape drama.

Ikkeno måte å hverken tenke om eller behandle vennene sine.

Hun er rusfri og får førerkort - du har fortsatt en jobb å gjøre med deg selv.
Trådstarter
5 0
Hun går på lar og tar urinprøver. Hun begynte i lar for 8 år siden.
Selvfølgelig lyver hun. Sier seg selv. Hun har 4 år hun da kunne fremlegge prøvesvar fra lar. De aller fleste tar prøver en gang i uken der.
Trådstarter
5 0
Jeg snakket med henne i går kveld og hu sa selv hu hadde hatt sprekker. Grunnen at det var viktig for meg er at vi sammen skal på ferie med min samboer og barna våres. Men hu har hatt 2 ganger i uken prøve og jeg skulle få se de om vi ville. Hun la seg langflat og sa beklager
Min bror sier også at han har vært rusfri i mange år. For han telles ikke de to-tre sprekkene han har i året.
Trådstarter
5 0
Men tror dere hun ville fått varig førerkort attest hvis hun klarte dokumentere 4 år rusfri?