Sitat av
Anita83
De tar rusprøve - de tester for de vanligste rusmidlene. Jeg skjønner at det vil slå ut som benzo uansett hvilke type benzo jeg tar. Det jeg har lurt på er om det slår ut som gruppe og at behandler ikke får beskjed om spesifikt hvilket benzo som har gitt utslag.
Som i en hurtigtest. At det slår ut på opiat, men ikke spesifikt hvilket opiat, om det er heroin eller PF.
For i journalen står det at det at prøve ga utslag på to forskjellige stoffer - benzodiasepiner og buprenorfin. Og utsagnet fra behandler var at de ikke trengte utvidet test siden de antok at jeg uansett ville slå ut på benzo siden jeg får dette av lege.
Har du forstått spørsmålet da?
Okey. Hvor tar du prøvene dine? Det er kun urin de tester? Hvem analyserer prøve deine? Og hva for informasjon har du mottatt om disse prøvene? Har du noen gamle prøver du kunne tatt bilde av? Hvor i landet holder du til, er det langt utpå bygda eller er du i nærheten av en større by prøvene blir sendt til?
Her er en viss oversikt...Hvis du er i nærheten av Oslo og omegn så blir de sendt til en prøve i et laboratorium innenfor OUS
Befinner du deg lengre nord er det st. Olavs hospital, eller enda lenger nord så blir det sendt til universitetssykehuset i Nord Norge, eller UNN. Tjenestene som Fürst eller lignende er bare en aktør for hvem som faktisk analyserer pisset ditt.
Jeg skjønner ikke hva du ikke skjønner. Hvis du tester positivt på hva enn det måtte være av benzo, opiater eller annet så VIL det bli spesifisert. Forstå det at dette er grupper av narkotiske stoffer/legemidler og det vil aldri stå at du bare har testet positivt på en enkel gruppe - som kan omhandle flere hundre forskjellige derivater, strukturelle analogier eller versjoner. De vil se nøyaktig hva det er du testes for.
Av tiden jeg har brukt på å svare deg, er ikke dette nok informasjon for deg å fatte at hvis du tar
xanor så vil det synes. Så send meg det du har fra før, eller tidligere prøver du har tatt, jeg forstår ikke hvorfor du ikke skjønner svarene du får, og heller ikke hvorfor du risikerer deg hele ved å ta noen xanor? Prøver virkelig å forstå hva du mener, og du har fått svaret ditt forlengst.
Hva er spørsmålet? Og hva er svaret?
Jo hvis du tar xanor eller alprazolam så vil de se det spesielt når det er det de sjekker deg for. Herregud mann, hva mer er uklart for deg? Send meg en PM hvis det er noe klart som ikke er synlig for deg, hva enn det er...