Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2281
Heisann.
Eg tok Molly for 3 gong i går.
Og dei to siste gongen har eg slitt med hjertebank dagen etter. Sånn ekstremt, der eg føler eg ska besvima. Bli andpusten bare ved å gå 10meter.
Er dette noe å bekymre seg over? Eller er det bare ein vanlig bivirkning.
Kan nevna at eg har lavt blodtrykk fra før.
Hvilken dose tok du? Hva veier du? Er det kjent om noen i familien har hjerteproblemer?
https://www.mayoclinic.org/diseases-...s/syc-20354758

Føler du at disse symptomene passer? Hvis de gjør det så bør du aldri gjøre molly igjen.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
13 0
Sitat av paramore Vis innlegg
Hvilken dose tok du? Hva veier du? Er det kjent om noen i familien har hjerteproblemer?
Vis hele sitatet...
Eg tok 0,12gr
Eg er 65kg

Far min har ikkje hjerteproblem, men det er mye hjerteproblem på min fars side.
Beklager seint svar.
Jeg veier også 65kg, har lavt brodtrykk, og har tatt 120mg noen ganger. Hver gang jeg har dosert så høyt har jeg konsekvent opplevd det du beskriver 1-3 dager derpå, gjerne idet jeg skal konsentrere/anstrenge meg om ett eller annet hverdagslig. Det kan være et gjøremål på jobb, at jeg skal rekke noe, mikroaggresjoner til/fra andre folk, eller bare ren fysisk anstrengelse (særlig tunge løft). Ting man ellers forholder seg til som helt normalt "hverdagsstress" uten å notere seg hvordan kroppen håndterer det hormonelt.

Mine tips, hvis du insisterer på å ta dette middelet igjen, er å uansett

redusere dosen din,
ikke redosere, og
prøve å ikke strekke døgnet for langt.

Sørger du samtidig for å være uthvilt og opplagt før du setter i gang, burde hjertebank og svimmelhet dagen(e) derpå bli betydelig mindre plagsomt, selv om du aldri slipper helt unna å bevitne din egen kropp i hormonell ubalanse.

Selv har jeg rusmessig aldri opplevd å få noe "mer" ut av å overstige 90mg, bortsett fra sterkere bivirkninger og at ting oppleves litt mer rørete/uklart under oppturen.

...og ja, man har alltid lyst på mer, og man har alltid lyst til å redosere.
Fuck Mr. Plod!
Nøddy's Avatar
Sitat av Tullamor Vis innlegg
Eg tok 0,12gr
Eg er 65kg

Far min har ikkje hjerteproblem, men det er mye hjerteproblem på min fars side.
Beklager seint svar.
Vis hele sitatet...
du trenger ikke bare litt mat da? hvordan er det etter molly når du får spist ett skikkelig måltid?
Trådstarter
13 0
Sitat av Nøddy Vis innlegg
du trenger ikke bare litt mat da? hvordan er det etter molly når du får spist ett skikkelig måltid?
Vis hele sitatet...
Det kan ha vært at eg spiste for lite. Begge gongen eg blei dårlig dagen derpå, så spiste eg mindre enn eg pleier. Men visste ikkje det sko slå ut slik. Bør eg spise mye?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Tullamor Vis innlegg
Det kan ha vært at eg spiste for lite. Begge gongen eg blei dårlig dagen derpå, så spiste eg mindre enn eg pleier. Men visste ikkje det sko slå ut slik. Bør eg spise mye?
Vis hele sitatet...
Det er alltid lurt å ha et godt kosthold, at man ikke sulter seg unødvendig.
Rusmidler oppleves generelt sett bedre når man har nok næring. Et unntak kan være sopp, da noen får litt magetrøbbel med visse mattyper, her anbefales heller frukt og lett fordøyelige ting om man skal spise før en tripp.

Hvor mye en bør spise varierer stort, etter forbrenning og hvilke aktiviteter man driver med, men jeg ville anbefalt å ha spist både frokost lunsj og kanskje til og med en god middag før en MDMA tur, og man vil ha det mye bedre enn på tom mage.
høres skremmende ut, er du i god helse ellers?