Sitat av
Bluesky_
Er du ny Eller? Ingen som bryr seg om dette her :P bare kødder. Men regner med at det er opium de fleste er ute Etter med disse og ikke enda flere frø.
Jeg har plantet slike fra sverige hjemme og fått ganske fine blomster men podene var ganske små kanskje som en paintball kule. Fikk ingenting ut av det men er ikke helt sikker på hvordan man skal gjøre det og når de skal høstes. Så har det nok mye å si med næring, lys osv. Sikkert lettere om man har erfaring med Andre planter.
Men tror ikke en plante gir så veldig mye opium selv om man får det til, trenger nok ganske mange for å lage mer enn en brukerdose. Hadde vært gøy om noen her har fått det til, og faktisk testet å røyke det da.
Den tryggeste måten rent juridisk er a bare samle alle valmuehodene deretter tørke de oppned.
Etter det kan du lage te. Den fungerer utmerket. rundt 3 hoder brukte jeg for å få en bra rus og jeg lot det simre på lav temperatur et par timer og la til litt sitronsaft.
Lignende Heroin om du får I deg nok.
En liten Advarsel jeg ønsker å gi er at det tar forferdelig lang tid før rusen rusen inntreffer og den varer en evighet. har drukket te og kjent veldig lite. så har det gått 3 timer og så sitter jeg der og "nodder" plutselig
Angående selve dyrkingen. veldig lett og veldrenert jord er viktig for at de skal bli store. De trenger ikke Gjødsel om jorden er bra. Jeg ville bygget et raised bed for ekstra drenering siden det regner så mye her på sensommeren så råte kan bli et problem.
Sist endret av kemist; 26. september 2024 kl. 23:14.
Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.