Jeg er bare nysgjerrig så ville spørre om noen her vet. En jeg kjenner har vært rusfri i 4 år, sier hun. Forrige uke fikk jeg se attest for at hun kan få sertifikatet tilbake. Hun fikk det med begrensning på 1 år. Jeg spurte samboeren min om dette, hva det betydde og da sa han at hun har vist rene rusprøver i 6 mnd og da får de attest som varer 1 år om gangen.
Vil det si at hun jeg kjenner ikke har vært ærlig ang å ha vært rusfri i så mange år? Jeg har lenge lurt om hun lyger, for hun i perioder oppfører seg rart. Hun går på lar og får medisin der, men sier hun har vært rusfri på sitt 4 år nå, altså ikke hatt sidemissbruk.
Men hvis hun kunne vist i 4 år rusfrihet, ville ikke hun da fått sertifikatet tilbake varig?
Vil det si at hun jeg kjenner ikke har vært ærlig ang å ha vært rusfri i så mange år? Jeg har lenge lurt om hun lyger, for hun i perioder oppfører seg rart. Hun går på lar og får medisin der, men sier hun har vært rusfri på sitt 4 år nå, altså ikke hatt sidemissbruk.
Men hvis hun kunne vist i 4 år rusfrihet, ville ikke hun da fått sertifikatet tilbake varig?