Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 619
Hei, jeg leser til eksamen og har noen kompiser som har adhd som har gitt meg Ritalin. Det pleier å funke bra, men jeg har lyst til å prøve å sniffe for å se om effekten blir bedre. Jeg har de plast kapslene med sånne runde greier inni, skal jeg bare sniffe de runde greiene eller skal jeg knuse dem opp først? Og på en annen note, er mulig for en uerfaren person å bruke speed til lesing?
Beste måten er å spise et sted mellom 20 og 50 mg uten å åpne opp kapslene, kulene er jo der for å gi en depot-effekt som gjør at du har virkning opp mot 8 timer. Sniffing virker mot sin hensikt hvis hensikten er økt fokus for å studere, gir intens og kort effekt.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Ikke putt det i nesa, det smaker jævlig, blir fort sårt og veldig dehydrert i nesa og halsen. Våkner dagen etter og høres ut som du har røkt tjue sigarer. Vil du absolutt ikke bruke depot effekten går det an å knuse kulene på en lur måte(De spretter i alle retninger), så putte resultatet tilbake i kapselen.
Sist endret av Bothrops; 11. mai 2025 kl. 17:39.