Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1433
Hei! Skal da gå til innkjøp av en bærbar pc, og har da fått tilbud om en
MSI GX740 i5 til en pris av 6500,- Kjøpet er privat, med gjeldende garanti på 2 år (fra november 2010 - så den er minimalt brukt). Den kostet opprinnelig 12000,-

Pcen har følgende specs:

2.27GHz Intel Core i5 M 430;
17 tommer gloss, 1680x1050;
Windows 7 Home Premium 64-bit;
4GB DDR3-1333 RAM;
500GB 2.5in 5400rpm SATA 3Gb/s
HDD; ATI Mobility Radeon HD 5870 with 1GB DDR5 RAM
HDMI, VGA; 5.1 speakers; 4x USB 2.0
eSATA, DVD±RW-ROM; 802.11a/b/g/n, (Bluetooth 2.0) Webcam, ArcSoft Magic-I, ArcSoft Print Creations, OS recovery i BIOS; 85Wh Li-ion,

Er dette et godt kjøp? Trenger svar snarest.

(Spar dere for usaklige kommentarer om hvorvidt en stasjonær er mer for penga osv.) Takk på forhånd
Sitat av Huztle Vis innlegg
Er dette et godt kjøp? Trenger svar snarest.
Vis hele sitatet...
Kommer helt ann på hva den skal brukes til det

Men ja den hadde fine spec
fascinert
Huztle's Avatar
Trådstarter
Oja, beklager. Den skal brukes til mesteparten gaming og nettsurfing. Vil det da være et godt kjøp?
Sist endret av Huztle; 9. februar 2011 kl. 09:58. Grunn: skriveleif
Generelt er ikke noen bærbare datamaskiner som skal brukes til gaming et godt kjøp, men jeg skal holde meg på tråden og ut i fra alternativene til bærbare pcer er dette et rimelig greit kjøp vil jeg si. Personlig liker jeg ikke å game på gloss, men ellers er vel skjermen også en fin størrelse. Om du er overbevist om at det er bærbar du skal ha; go for it!
Sitat av Krokodille Vis innlegg
Generelt er ikke noen bærbare datamaskiner som skal brukes til gaming et godt kjøp, men jeg skal holde meg på tråden og ut i fra alternativene til bærbare pcer er dette et rimelig greit kjøp vil jeg si. Personlig liker jeg ikke å game på gloss, men ellers er vel skjermen også en fin størrelse. Om du er overbevist om at det er bærbar du skal ha; go for it!
Vis hele sitatet...
Enig. Den ser bra ut for deg G 4 IT
Eneste jeg ikke liker med den er at den heter MSI. Men hvis du ikke får noe problemer så er det bare å fyre på!
fascinert
Huztle's Avatar
Trådstarter
Takk for tipset. Grunnen til at jeg skal ha en bærbar pc er pga. skilte foreldre, og at det blir ganske lite handy å bære med seg en stasjonær pc i skolesekken fram og tilbake annenhver uke.
Sist endret av Huztle; 9. februar 2011 kl. 10:11.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
eneste jeg stusset på var at disken snurrer på 5400 rpm. men det er ikke noe problem hvis du ikke skal flytte store filer med høy hastighet
Kjenner du personen du skal kjøpe den av?

Man vet aldri hva den er brukt til