Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 675
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har testet både LSD og sopp en del ganger, og har hatt noen ganske heftige tripper med relativt høye inntak (200+ ug LSD og rundt 5-6 gram sopp). Jeg har enorm respekt for alt psykedelisk, og tar det ikke like ofte nå som før.

Men forrige helg tok jeg en "pingledose" med LSD på 40ug sammen noen venner. Ingen av de har tatt noe særlig høyere enn denne dosen, og de klarte seg relativt bra gjennom trippen. Jeg klarte meg også bra (dvs. ingen bad trip), men både de og jeg merket at jeg var på et helt annet trippenivå enn dem. Jeg var ikke fullstendig "far out", men likevel ble jeg sjokkert over hvor trippet jeg ble av en såpass lav dose.

Så under trippen resonnerte jeg meg frem til at det kan kanskje komme av jeg jeg har mye mer erfaring med skikkelige tripper, og kanskje derfor lettere kan have i det tankesettet man har da. Fordi jeg allerede vet hvordan det er å oppleve en heavy trip.

Dette er selvsagt kun en hypotese jeg har, så jeg lurer på om andre har opplevd noe av det samme? Er det lettere å havne i en slik dyp modus på lavere doser, når man først har opplevd en skikkelig dose?

PS! LSDen var destillert med alkohol på forhånd og vi målte det opp slik at vi hadde eksakt like doser. For hadde vi hatt en tradisjonell lapp, kunne det jo hendt at én lapp inneholdt mer enn en annen. Men det er altså ikke tilfellet her.