Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1758
Hei !

Skal en tur til sverige den søndag den 19 oktober til Karlstad i sverige.

Jeg må dra fra Oslo S og lurer da på hva som er billigst, har sett på både tog og buss ! Vil helst dra tillig og så hjem i igjen samme dag bare utpå kvelden en gang.

Noen som klarer og finne noe billigere alternativ en dette her :

Mine reiser

Oslo bussterminal - Karlstad (Busstation)
søn 19 okt 08:15 - 11:15
Barn/Ungdom 159 NOK
Total 159 NOK

Karlstad (Busstation) - Oslo bussterminal
søn 19 okt 18:45 - 21:45
Barn/Ungdom 189 NOK
Total 189 NOK

Total 348 NOK

Om du gjør det så skrik ut , vil jo reise billigst mulig !

Takk
Sykle er billigere, men litt langt :P


Fattern bor like ved Karlstad og har tatt bussen mange ganger dit. Tror ikke du får det noe særlig billigere enn bussen med mindre du finner noen å haike med.. Sjekk her for beste priser (159,- for ungdom)
Sist endret av Hobby; 8. oktober 2014 kl. 23:35.
hehe, sant men litt i det lengeste lage.. yes, var det jeg tenke meg men ville bare høre

Da går jeg nok for den billetten der..
Du kan jo haike. Er feks mange vogntog som går den veien. Heng rundt på en plass der vogntog stopper og spør. Sikkert mange trailisser som takker ja til selskap.
Så sant så sat Men jeg går for bussbilletten... Men har det noe og si i frohold til pris om jeg bestiller nå eller rett før jeg skal dra, dagen før !?
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Sitat av minimastros Vis innlegg
Så sant så sat Men jeg går for bussbilletten... Men har det noe og si i frohold til pris om jeg bestiller nå eller rett før jeg skal dra, dagen før !?
Vis hele sitatet...
Av erfaring kan jeg opplyse om at disse bussene kan bli veldig fort fulle, så for å ikke stå med luen i hånden på avreisedagen (det har skjedd meg ved spontane turer) anbefaler jeg å kjøpe så fort som mulig.
Yes, da er alt bestillt,Oslo - Karlstad og Karlstad - Oslo for kr 298 !!!! Syns det var en fin pris