Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2211
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som mange andre sitter jeg her med sterke inntrykk om dagen mtp. koronapandemien. Økonomien står i fare, helsen står i fare, og usikkerheten hvor lenge dette vil være begynner å tære på.

Har vurdert å ta en trip snart for å koble litt av, gjerne ute i skogen langt ifra byliv, nyheter og annet som påvirker livet mitt negativt om dagen. Merker jeg trenger en liten "reboot" av topplokket, for for meg er det ikke sunt å sitte hjemme og se nyheter 24/7.

LSD har alltid hjulpet med med å se det "store bildet" når ting har vært utfordrende, og vil tro det vil hjelpe nå også. For dette kommer til å ordne seg med tiden, men det blir mye å prosessere om dagen.

Er det flere som tenker det samme i disse tider?
Ja, ser ikke problemet med og kose seg litt ekstra i disse tider! Kjør på!
Helt klart.
Har du psyken til å tåle og til å ta med deg hva du ser og lærer videre er det helt klart lov å unne seg en boost/reboot i disse tider. Godt å komme seg ut i frisk vårluft også.
Er man i motsetning av typen som ringer 113 og sier "Jeg er død" 60 min uti trippen bør man la være i disse tider.
Går med skumle planer om å ta meg en trip i nærmeste fremtid selv. Psilocybin mest sannsynlig.

inb4 man blir fuckings immun mot coronaviruset av psychedelics nå.
Ja faktisk - har vært vitne til like usannsynlige og uforklarlige saker hva kropp og sykdom angår i kjølvannet av psychedelics.
3,5g + Psilocybin eller 250ug + LSD og gå inn for å koble seg på den felles bevisstheten og / eller prime kroppen/immunforsvaret og sinnet til å være forberedt.
Er du ekte helt/idiot drar du å kliner med ei jente som sitter i karantene med viruset på peaken, og drikker ditt eget piss etterpå - verdt et forsøk - kanskje jeg gjør dette selv - skriver rapport.
Overnevnte tas med en klype salt - oppfordrer ingen til å oppsøke virus osv osv.
Jeg ville ventet. Det er utrolig mye frykt ute i gatene for tiden, og jeg tror det er lettere å få en badtrip nå enn før.

Kanskje du stusser på noe dødsangst?
Sist endret av tadada; 29. mars 2020 kl. 16:36.
Anonym bruker
"Misunnelig Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du allerede bekymrer deg såpass at du må spørre om råd ville jeg latt være
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis du allerede bekymrer deg såpass at du må spørre om råd ville jeg latt være
Vis hele sitatet...
Erfaringsmessig har en trip alltid hjulpet meg i litt krevende tider. Men det har jo vært mest personlige ting der jeg selv har tatt grep for i etterkant.

Nå er jo mye utenfor vår kontroll, så det blir et annet dilemma. Men tror jeg kommer til å gjøre det uansett, jeg føler jeg alltid får beina plantet bedre på jorda etter en trip, mtp. at materielle goder ikke betyr noe osv. Og helsen min er helt på topp, men jeg merker jeg trenger et lite tupp i baken for å innse dette.

Koronaviruset har allerede gjort én ting helt klart for meg i hvert fall, og det er at jeg skal dra til Sør-Amerika innen 2-3 år og ha en ayahuasca-sermoni. Jeg oppleve det mens jeg ennå er ung
Tror ketamin kan være et alternativ til syre/flein for tiden. Dette fordi en kan flykte inn i en drømmeverden uten å tenke over omgivelser på samme måte. Har bare prøvd syre,bopælet jeg for tiden har på rundt 50 kvadrat mistenker jeg kan være mindre optimalt for neste syretur, derfor snuser jeg på K.
Finn en fin plass i skogen langt fra folk å tripp å kos deg
Tok LSD nylig, fikk ikke en eneste tanke om corona, ingen dødsangst eller bad trip. Felles underbevissthet = bullshit, IMO. Min holdning til dagens situasjon er ikke frykt og bekymring, men heller spenning og interesse. Jeg håper at dette virusutbruddet vil forandre verden til det gode, for radikal forandring har vi behov for. Sikkert derfor jeg ikke ble engstelig på turen.
Hvis du får tak i så er det bare å kjøre på mener jeg. Så lenge du har riktig "state of mind" så går det fint.
Ja trippa for et par dager siden, fint å koble litt ut fra alt styret. Kos deg!
Hvor lang tid tar det for denne lsden å kicke inn, tok en sukkerbit som skal være på 100-150ug, er gått kanskje 20-30 min, jeg merker veldig lite. Skal jeg ta en til?
Sist endret av Hans Høyhet; 30. mars 2020 kl. 19:16.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Gi det 20 minutter til
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Gi det 20 minutter til
Vis hele sitatet...
Pussige greier, synsfeltet bølger, men ellers føler jeg meg faktisk mer "normal" på lsd en hva jeg ellers gjør.
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Pussige greier, synsfeltet bølger, men ellers føler jeg meg faktisk mer "normal" på lsd en hva jeg ellers gjør.
Vis hele sitatet...
Da begynner du snart å ture. Ikke gå på den samme smellen "Jeg kjenner ingenting, jeg tar en til jeg for good measure". Da kommer begge til å hitte deg som et tog, og plutselig har du tatt for mye for din liking. Gi det en 20-30 min til så skal du nok se at du tripper balle. Hold oss oppdatert!
Sitat av Maurjegeren Vis innlegg
Da begynner du snart å ture. Ikke gå på den samme smellen "Jeg kjenner ingenting, jeg tar en til jeg for good measure". Da kommer begge til å hitte deg som et tog, og plutselig har du tatt for mye for din liking. Gi det en 20-30 min til så skal du nok se at du tripper balle. Hold oss oppdatert!
Vis hele sitatet...
Jeg kom meg relativt greit igjennom 5g sopp der jeg ikke viste om jeg var død eller levende, så burde gå bra, men overmot er ikke lurt når vi snakker psykedelika, det vet jeg.
Bare å vente. Hos meg tar det opptil 1 time hver gang jeg tripper
Må si at jeg foretrekker Sopp, LSD var for meg en fullstendig headtrip. 14+ timer med grubling, ville tanker og ingen søvn.

Tiden det varer, og denne abstrakte tenkingen som LSD i motsetning til sopp introduserer, gjør meg skeptisk til å ta en stor dose lsd slik som jeg gjør meg sopp. Man kan overleve 4 timer i helvete, 14 timer derimot er en evighet.

Men jeg fikk dette ut av trippen: High Definition-tv spiser opp det ubeviste sjelslivet og ødelegger menneskerasen/skaper roboter.
Sist endret av Hans Høyhet; 31. mars 2020 kl. 17:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Var det første gang og hvor stor var dosen din? Har selv lysten på å ta LSD igjen i disse tider midt på dagen, men tror jeg kunne blitt litt paranoia med alle folkene ute i naturen nå, ettersom jeg må ut i natur når jeg tar LSD, klarer ikke bare være en plass
Sitat av Psyka Vis innlegg
Var det første gang og hvor stor var dosen din? Har selv lysten på å ta LSD igjen i disse tider midt på dagen, men tror jeg kunne blitt litt paranoia med alle folkene ute i naturen nå, ettersom jeg må ut i natur når jeg tar LSD, klarer ikke bare være en plass
Vis hele sitatet...
120-150ug

Første gang ja. Men jeg har problemer med varigheten, varer for lenge for min del, og får ikke sove når jeg er på. Etterhvert blir jeg rett og slett lei av å gå rundt å være høy! Med soppen så er det superintesivt i rundt 4 timer, og så er du ferdig og en føler seg nesten stolt for å ha vært igjennom det. LSD fortsetter, fortsetter og fortsetter, så derfor kommer jeg nok aldri til å ta noen høy dose på LSD, på grunn av varighetet.
Sist endret av Hans Høyhet; 31. mars 2020 kl. 20:22.