Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1244
Er de mere opptatt av folk som bryter karantene enn f. eks folk som kjører ulovlig? Er det større sjans for å ikke bli tatt nå?
Med færre biler på veiene er det enklere å ta deg. Så jeg tror sjansen for å bli oppdaget er høyere. Men kommer jo an på hvordan Onkel Blå prioriterer.
Trådstarter
5 0
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Med færre biler på veiene er det enklere å ta deg. Så jeg tror sjansen for å bli oppdaget er høyere. Men kommer jo an på hvordan Onkel Blå prioriterer.
Vis hele sitatet...
Synes det hadde vært rart hvis han hadde gått etter meg, med mindre jeg hadde kjørt 150km/t, eller nesten kjørt på noen flere ganger.
Kjapp kjikk på politiloggen sier at up iallefall her omkring er mer aktiv enn noen gang..
Trådstarter
5 0
Sitat av NATRIX.N Vis innlegg
Kjapp kjikk på politiloggen sier at up iallefall her omkring er mer aktiv enn noen gang..
Vis hele sitatet...
Sjekket akk jeg og, viser seg de står på på andre siden av fjorden. Men ingenting her jeg bor
Sist endret av Snillorg; 24. mars 2020 kl. 10:42. Grunn: Svar på slettet innlegg