Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 801
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er usikker på om jeg inntok metaamfetamin eller amfetamin, men regner med at det var en blanding, ettersom det er det vanligste å få tak i Norge, har jeg lest.

Inntok det i går kveld i 11-12 tiden, og merker det fremdeles sitter igjen i kroppen på et eller annet vis. Mulig det er en nedtur som varer enda? Symptomene jeg har, som forøvrig har avtatt en del: hjertebank, frysninger, kvalme, slapphet, sliten i hodet osv.

Det jeg lurer på da; når vil det ca. gå over, og er det normalt at det varer så lenge?

Hater speed, men synes det kan være ok å ta en sjelden gang når jeg tillegg drikker alkohol. Ellers er ikke det noe for meg. Angrer selvsagt i dag. Får håpe jeg klarer å styre unna neste gang.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Meth sitter en stund i systemet. Effekten vil nok avta ut på dagen i morgen. Men du føler deg sikkert ikke "helt 100%" før om en uke sann ca.

PS: vil du unngå dette, så må du også unngå triggere, som for deg tydeligvis er alkohol
Sist endret av MeTheWall; 5 dager siden kl. 02:22. Grunn: slo sammen innlegg
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Meth sitter en stund i systemet. Effekten vil nok avta ut på dagen i morgen. Men du føler deg sikkert ikke "helt 100%" før om en uke sann ca.
Vis hele sitatet...
Takk for svar! Klarer nok å holde meg i skinnet hvis det skulle oppstå en situasjon hvor jeg får spørsmål om jeg vil ha. Har klart det flere ganger i det siste, så da skal jeg klare det igjen.
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Drikker forresten mye vann og tar høye doser C-vitaminer, og en haug med andre vitaminer. Vil det ha noe for seg egentlig? Noen mener ja mtp at det skilles ut i urinen.
(egentlig ikke)
Relevant's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Drikker forresten mye vann og tar høye doser C-vitaminer, og en haug med andre vitaminer. Vil det ha noe for seg egentlig? Noen mener ja mtp at det skilles ut i urinen.
Vis hele sitatet...
Mest av alt, så vil det være en ekstra belastning for kroppen.
Anonym bruker
"Reflektert Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For mye vann kan være skadelig, ble vannforgifta sjøl engang. Det skal litt til da. Uansett, hvis du drikker mye vann, og evt svetter mye, ikke glem å få i deg noe salt.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
tipper du føler deg bedre imorgen og 100% om et par dager. Har du tilgang på benzo ( valium, sobril, rivotril, stesolid, xanor o.l) tar du det. Da får du en mye behangeligere landing. Husk det til neste gang så slipper du å ha det sånn som du har det nå. Nedtur suger!!