Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2701
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor mange gram svarting trenger man uten toleranse? 0,5? 1? Vil helst ikke drite meg ut første gangen

takker for svar.
0,2 - 0,5; begynn smått
Sitat av moret Vis innlegg
0,2 - 0,5; begynn smått
Vis hele sitatet...
ah okey
0,2 til 0,5 er ikke smått til én person hvis det er prima hasj.
Jeg pleier å ta mindre enn 0,1 i pipa hvis det er lenge siden sist...
Sist endret av Splooge999; 13. april 2019 kl. 23:56.
+0,2 til 0,5 lukter koko grønning uten toleranse, støtter rundt 0,1.
Mekk 0,3 i en sigg og start rolig fremover med pipa
Treng ikke 1 gram engang, uten toleranse og god hasj så skal du bli bra fjern på 0.2. Men altså du kan ikke overdose på hasj så blir nesten vanskelig å drit deg så veldig ut, du skal jo innhalere det her. begrensa hvor fort du klar å røyk uten å kjenne hvilken effekt det har på kroppen din. Så er jo bare stoppe når du syns det er nok, treng vel ikke å prøv å røyk 1g med svarting i et trekk.
Sist endret av gudfaren; 14. april 2019 kl. 01:02.
2 trekk av spliffen, vent 5 min, 2 trekk, vent 5 min. Gjenta til ønsket form er oppnådd! Enjoy ☺️
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Yes dette funka bra. Hjerte dunker litt men eller helt greit. Prøvde med 0.25 i spliffen��
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg vet ikke om dette er en myte, men første gang jeg røyka så merka jeg ingenting pga hjernen min ikke hadde "blitt vant" til rusen enda. Røyk lite først og føl deg frem var det jeg kom frem til. Alle de erfarne gutta sandt rundt meg i skyene og koste seg med is mens jeg ikke skjønte helt tingen. Skal sies at jeg ente opp som en stoner i et par år før jeg tok det en gang iblant.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg vet ikke om dette er en myte, men første gang jeg røyka så merka jeg ingenting pga hjernen min ikke hadde "blitt vant" til rusen enda. Røyk lite først og føl deg frem var det jeg kom frem til. Alle de erfarne gutta sandt rundt meg i skyene og koste seg med is mens jeg ikke skjønte helt tingen. Skal sies at jeg ente opp som en stoner i et par år før jeg tok det en gang iblant.
Vis hele sitatet...
Var sånn med meg også.

Jeg merket ikke noe. Røyker 2 ganger uten å merke noe. Ventet vel 2mnd etter det tok et bongtrekk og ble parkert i en sofa i timesvis.
En jay med 0,2-3 er fint, røyk halve og juster ved behov, i bong så er ca 0,2 mer en nokk
anngående dosering synes jeg flere her sier alt for høyt. 0.1g bør være mer en nok for en person uten toleranse om varene er som de skal. Og som firebird sier. Røyk halve, så kan du vente 20minutter å se hvordan former blir, forså røyke litt til om behov. Folk tenker ofte de blir mer euforisk dersom de røyker mer, dette stemmer ikke nødvendigvis.
Sist endret av DrPerception; 15. april 2019 kl. 07:45.
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
Synes kanskje 0,1g er litt vel lite i en joint om man bare tenker å røyke halve. Hadde jeg vært deg hadde jeg bare rulla en standard 0,3 joint, også bare røyket av den også stompa den om det blir for mye!

Altså 0,1g i en joint er veldig lite, og man kan nesten regne med at det blir litt svinn når man mekker.. Så da blir det kanskje 0,07g i den jointen du hadde tenkt til å røyke i 2 omganger, altså to omganger med 0,035g hasj. For all del hvis du vil føle deg trygg og dette høres ut som en god ide så gjør du dette.
Men skal nok lønne seg og lage en ordentlig joint, også heller bare ikke overdrive med røykinga og stompe den bed behov.
0,1g er fint for bong, ikke for joint.
Sitat av Absurd Vis innlegg
og man kan nesten regne med at det blir litt svinn når man mekker..
Vis hele sitatet...
Refererer du til varming av hasjen? Da mener jeg iallefall at det ikke burde være behov å varme hasjen så lenge kvaliteten er over standardaen. Ja, det enklere når man varmer hasjen, men det er på bekostning på at det blir svinn, som du nevner, og etter egen mening også en dårlig uvane.
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Refererer du til varming av hasjen? Da mener jeg iallefall at det ikke burde være behov å varme hasjen så lenge kvaliteten er over standardaen. Ja, det enklere når man varmer hasjen, men det er på bekostning på at det blir svinn, som du nevner, og etter egen mening også en dårlig uvane.
Vis hele sitatet...
Nei var ikke varming av hasjen jeg refererer til, kan godt hende jeg er litt ustødig, men det ligger altid noen små kickere klint fast til gulvet under der jeg har mekket, så regner med at dette er svinn fra mekk som ikke har kommet seg inn i jointen under mekking.
Sitat av Absurd Vis innlegg
Nei var ikke varming av hasjen jeg refererer til, kan godt hende jeg er litt ustødig, men det ligger altid noen små kickere klint fast til gulvet under der jeg har mekket, så regner med at dette er svinn fra mekk som ikke har kommet seg inn i jointen under mekking.
Vis hele sitatet...
Skal man tenke på svinn sånn må du tenke på alt som ryker fra jayen mens du ikke inhalerer på den også.
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Prøvde med bong også men sovnet bare��
Klassker når rookies røyker bong XD