Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1700
Heisann! Har en 0,5 igjen av bønna , så lurte jeg på om jeg burde røyke hele i en joint eller 2 separate Hva vil gi best effekt? Toleransen min er lav etter en ukes pause for noen dager siden , har dere noe erfaring ?

Nei , har ikke tilgang til bong for øyeblikket Så det blir nok joint
Takker for svar

Bønna er ganske god , svart og klissete
Sist endret av Dank_Roll; 26. april 2018 kl. 21:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For 1 pers så vil jeg tro 0.25g holder i en J
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ville ha mekket hele i en joint og eventuelt kæppet den om det blir for heavy
Trådstarter
6 1
Hei igjen! Takk for råd
Tror jeg røyker 2 separate , 0,25 er passelig mengde , er jo god bønne også så d blir nok bra
Mekk den med 1-1,5 sigg og rull 2jays. Holder i massevis hvis bønna er god.
Fåretrekker å lage grytemekk med Eventyr badle, vis du mekker med ferdig siggs så pleier jeg å ha 2sigg og 1 gram så blir det 2 tynne joints eller en medium en.

Svart bønne som eg myk og klissete er garantert utvannet med noe piss.

Men er ikke noe fasit når det gjelder mekkin er litt mer sånt du ser og prøver det ut, Det Sukkersyke sier er et greit utgangspunkt


Vis du er intresert i hvordan kvalitetsdømme hasj så kan du få en link til en fin tråd på Nordcan.
Trådstarter
6 1
Sitat av Albinots Vis innlegg
Fåretrekker å lage grytemekk med Eventyr badle, vis du mekker med ferdig siggs så pleier jeg å ha 2sigg og 1 gram så blir det 2 tynne joints eller en medium en.

Svart bønne som eg myk og klissete er garantert utvannet med noe piss.

Men er ikke noe fasit når det gjelder mekkin er litt mer sånt du ser og prøver det ut, Det Sukkersyke sier er et greit utgangspunkt


Vis du er intresert i hvordan kvalitetsdømme hasj så kan du få en link til en fin tråd på Nordcan.
Vis hele sitatet...
Hei igjen! Røyka første jointen rundt 23:00 , så røyket jeg neste 00:45 , ble så sinnsykt stein at jeg sovna av i 01:30 tiden

Kunne tenke meg linken til den tråden ja
Sitat av Albinots Vis innlegg
Svart bønne som eg myk og klissete er garantert utvannet med noe piss.
Vis hele sitatet...
Nei det er det ikke. Svart, myk og klissete bønne kan være kjempegodt og ublandet med noe som helst.
Det finnes jo hundre/tusenvis av forskjellige strains, bare fordi hasjen ser lik ut så betyr ikke det at det er den samme som en annen type hasj.

Noen av verdens beste hasjtyper er svarte og sticky.
Afghansk og Nepalsk hasj blant annent.

1. The first and most fundamental sign of good stuff (in terms of hash) is how quickly it catches fire. Good hash catches fire fast, whereas some of the very high quality stuff found in Pakistan/Afghanistan catches fire as soon as you poke it on a pokey and light it and let it catch fire for a few seconds. Hash, which does not catch fire, if not immediately when you burn it, but takes a while to burn before you mix it with a bit/adequate amount of tobacco for the joint being rolled, is not usually good quality and clean/pure hash. Whether your stuff is soft, squiggy, elastisy like playdo, hard, dry, wet, does not matter, how fast it catches fire does.

2. Usually, but not always, softer and squigglier hash is better quality. However, the words are not always justified. Conditions can alter stuff as well, as even softer stuff can become slightly hard in the winter time.

3. Texture and colour: Both are important in identifying good stuff. Good quality hash is usually black, dullish dark dark green, extremely dark brown, and not light green or very light brown usually. Texture is essential. This point is difficult to explain in words, the texture and feel has to be right, and years of smoking quality stuff all the time will obviously let one know how the texture of good quality hash is to be.

4. Taste. Sweet taste is essential in good quality stuff. Good hash will taste good and bad stuff will taste bad. Period. High quality stuff is absolutely delicious.

5. How stoned the stuff gets you. Good stuff, of high quality and potency, will get you stoned and stoned the way only pure quality hash can get you and nothing else can.