Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 851
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fant en tablett og lurer svært på hva det er. Har ikke sett noe lignende før. Nysgjerrig på om det kan være Molly eller noe helt annet. Får ikke til å legge inn bilde men: den er veldig liten, uten noen tegn på eller bokstaver på. Den er altså helg blank på begge sider. Også er den lysegrønn. Litt lime grønn. Men ingen sterk grønnfarge
Å identifisere en pille basert på beskrivelse alene er ofte lite hensiktsmessig, bruk imma.gr for å laste opp bilder, kopier og lim inn BB-koden for forum i innlegget ditt, så får du et klikkbart bilde i innlegget.
Om det er snakk om apotekvare kan felleskatalogens søkefunksjon være til hjelp, om det er snakk om piller som er produsert illegalt er et bilde helt nødvendig.
R.i.p 23.04.2021
Hvor fant du denne tablett? Første som falt meg in er 2mg ativan men uten bilde kan det være hva som helst.
Sitat av livsnyter Vis innlegg
https://imma.gr/73234xc3110

Lignet det på denne?
Vis hele sitatet...
Ja akuratt sånn!! Bare en lit annen grønn farge
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
R.i.p 23.04.2021
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Ser ut som nozinan 5mg

https://www.felleskatalogen.no/m/med...orge-as-562213
Sitat av Tarm Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Tjaaa men fargen stemmer fortsatt ikke helt🤔
ser ut som nozinan ja, uheldig der, helvetes apedop :/
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Var det der det beste bilde du kunne få frem? Ingen kan identifisere en pille fra ett bilde med så dårlig kvalitet
Sitat av Alge Vis innlegg
Var det der det beste bilde du kunne få frem? Ingen kan identifisere en pille fra ett bilde med så dårlig kvalitet
Vis hele sitatet...
Hahaha ja men altsa det er ikke så mye mer å se. Dere ser omtrent hvor liten den er + farge. Det er jo ikke stort mer å se🤷🏻x♀️Er ikke noe merke på den, er helt blank
Sitat av Minaaa3 Vis innlegg
Dere ser omtrent hvor liten den er
Vis hele sitatet...
Hvordan gjør vi det om jeg tør spørre? Selv så ser jeg ingen ting i bilde jeg kan sammenligne størrelsen på pillen med.