Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3337
H"][/url]
Hallo og god kveld medfreaks, her forleden skulle jeg gi kontanter til dealern fra lommeboka. Så plutselig drar jeg opp en bag - en bag som ikke minst var av det samme slaget som de vi har mange av hjemme - som jeg også alltid har brukt til piller. Det ligger 8 piller oppi baggen. De det ligger 4 av ser litt ut som 25 mg sobril - men bokstavene er dessverre feil. Dårlig hjemmepressa eller noe?¿). De blå synes jeg likner veldig på xanax 0.5 eller 1 mg. De er dog lysere, men har vært borti lyse tidligere også. De siste to som har kryss ser ut som den prøver å være en rivotril - bare litt skivebom. Men smaker søtt av disse - samme type søtsmak som de fine rivotrilen har. Er dette bare et batch med hjemmepressa (lat arbeid til de grader i så fall) som har trylla seg opp i lommeboka mi? Den eneste kontakten min kjære og jeg har atm på piller ga oss også noen hjemmepressa 2mg rivotril for en liten stund sia. De funka fjell, men var ikke apotekvare akkurat, og de liknet ekte vare mye mer enn det disse evt. gjør. Hun synes for så vidt også de det var 4 av likna på sobril 25 mg. Men hun var sikker på at hun ikke hadde gitt det til oss. Vi har ei noe minne av å ha møtt henne - og vi har ikke spist mange piller på veldig lenge. Så det er bare et jævla stort spørsmålstegn hvem som har gitt oss(?) Eller mista de i lommeboka mi, som er fryktelig fryktelig usannsynlige. Uansett, on topic: vi har speeda litt nå og tenkte å lande med litt smack og kanskje en pille eller to. Så trenger hjelp - gjerne asap - med identifisering av disse pillene, da vi gjerne skulle ha tatt noen. Alt av svar taes hjertelig i mot Ha en fin dag videre, godtfolk!

https://i.imgur.com/EsmOQcH.jpg ble ratt noe krøll med forrige link.

Smakte på den blå, definitivt en xanor, ja.
Sist endret av TheBean; 30. juli 2018 kl. 23:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har ingen kunnskap om piller, men felleskatalogen gir noen realistiske muligheter iallefall


Hasjnegler
TheBean's Avatar
Trådstarter
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Har ingen kunnskap om piller, men felleskatalogen gir noen realistiske muligheter iallefall
Vis hele sitatet...
Takk man, ser ut til å være helt identiske. Men den Haldol "Jannson" var ny for meg, leste om virkningene til virkestoffet på felleskatalogen og det virket jo som en helt vidunderlig fin medisin? Noen som vet om det er noe gatemarked for disse? Aldri vært borti, eller hørt noen snakke om de engang.
Tror du skal ha flaks hvis du får noen til å kjøpe Haldol på gata. Det er ikke uten grunn den kommer som injeksjons væske også, hvis du skjønner?
Kast dem. Det er anti-psykotika.
Er ikke de to i midten 10 mg Bensedin valium fra Galenika? De er i hvertfall konvekse slik som dem, og disse har jeg sett mange ganger før. Men hadde vært lettere å si om jeg såg de fra flere vinkler.
Sist endret av Deagleflyndre; 31. juli 2018 kl. 19:55.
Hasjnegler
TheBean's Avatar
Trådstarter
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Kast dem. Det er anti-psykotika.
Vis hele sitatet...
Anti-psykotika og jeg er gode venner fra før av - svært sjeldent det blir noe kræsj. Dessuten så syns jeg effektene til denne medsinen så svært lovende ut, begynte allerede å vurdere å spørre legen om medisinbytte etter få sekunder med utforskning av medikamentet.

Sitat av Deagleflyndre Vis innlegg
Er ikke de to i midten 10 mg Bensedin valium fra Galenika? De er i hvertfall konvekse slik som dem, og disse har jeg sett mange ganger før. Men hadde vært lettere å si om jeg såg de fra flere vinkler.
Vis hele sitatet...
En av mine første tanker var også på valium. Uansett, så rota vi bort baggen med piller - så da blir det dessverre ingen mulighet for å se nøyere på de - en eller gang i løpet av kvelden/natten/morningen fruen og jeg spiste gode piller av diverse slag over en god del timer - eller kanskje vi spiste opp resten av pillene? Den var nå i alle fall ingen sted å finne neste dag.
Sist endret av TheBean; 2. august 2018 kl. 00:10.