Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1220
Anonym bruker
"Lei Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har 2x Zopiclone og en heftig joint. Har aldri tatt sovemedisin eller særlig med piller før. Er dette farlig? Eller er det for lite til å ha noen risiko?
sove medisidnene er ikke vits å ta, anbefaler å bare røyke jointen.
jeg har prøvd zopiclone før, etter 3 piller ble jeg bare kvalm, fikk ingen spesiell rus ut av det. kan ikke forestille meg hvor shit det er å kombinere det med en joint.
Sitat av memes Vis innlegg
sove medisidnene er ikke vits å ta, anbefaler å bare røyke jointen.
jeg har prøvd zopiclone før, etter 3 piller ble jeg bare kvalm, fikk ingen spesiell rus ut av det. kan ikke forestille meg hvor shit det er å kombinere det med en joint.
Vis hele sitatet...
Det er meget individuelt med zopiclone-rusen, selv syns jeg rusen er den beste jeg kan få av alle pillene i benzo familien (nei, imovane er ikke benzo, men opererer på samme reseptor), jeg får en mild mild euforisk følse, jeg blir supermann og ALT er komfortabelt og morsomt. Kjæresten min derimot syns ikke noe særlig om den og kjenner mest på ettersmaken dagen etter, samt at hun jo oppnår en behagelig tilstand. Jeg kjenner intet til smaken. Vet at det er mange som er med meg her også (både i forhold til ettersmak og rus). Har blanda zopiclone med weed og hasj utallige ganger, men har vært så jævla innrøyka/innspist på hasj at jeg ikke har følt så mye av synergien som forekommer, så kan ikke gi så altfor mye svar på mixen akkurat. Foretrekker det mye mer med alkohol (som forøvrig kan være livsfarlig, og helst er å ikke anbefale, selv om det er farlig gøy og digg) - vil dog forvente at du oppnår en forsterket high, med en liten twist. Mest av alt kommer det an på hvordan du selv opplever rusen av pilla, da det kan være alt fra himmel på jord til en det memes her oppnår. Tror nok du kommer til å kose deg en hel del og miste hemningene dine - spørsmålet er bare hvor mye du mister de. Ville styrt unna sosiale settinger til du vet hvordan du fungerer blant folk - sett utifra andres perspektiv, og ikke ditt eget. Du kommer nok til å få enda mindre selvinnsikt enn det du gjør på benzo. Tar meg ofte en jay når jeg har knaska en del og drukket litt og kjenner da enda mer til headspace (som forøvrig er ganske digg på zopiclone alene) og blir så klart enda chillere. Vil tro du har enda litt mer i vente. Kos deg, kompis

Edit: og nei, det er ikke farlig
Sist endret av TheBean; 4. juli 2018 kl. 07:25.